Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Efektywne prowadzenie zebrań oraz inne narzędzia wewnętrznej komunikacji bezpośredniej

Efektywne prowadzenie zebrań oraz inne narzędzia wewnętrznej komunikacji bezpośredniej
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-11-25
Data zakończenia 2013-11-26
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/6371/efektywne-prowadzenie-zebran-oraz-inne-narzedzia-wewnetrznej-komunikacji-bezposredniej
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Cele szkolenia:Uporządkowanie wiedzy oraz wyposażenie uczestników w nowe umiejętności komunikacji wewnętrznej w dwóch obszarach:1. Zwiększenie skuteczności prowadzenia zebrań w celu realizowania celów komunikacji wewnętrznej oraz efektywnego zarządzania ludźmi:•    Techniki prowadzenia zebrania•    Radzenie sobie z trudnym uczestnikiem•    Zarządzanie konfliktem podczas zebrania•    Budowanie osobistego wizerunku w organizacji2. Inne formy wewnętrznej komunikacji bezpośredniej takie jak wideokonferencje czy różne formy spotkań "twarzą w twarz":•    Ludzie w komunikacji biznesowej•    Savoir-vivre biznesowy•    Zasady wywierania wpływuProgram szkolenia:Dzień Pierwszy - ludzie i ich komunikowanie się w organizacjiJak ludzie porozumiewają się w warunkach zawodowych?•    Wpływ hierarchii zawodowej na komunikowanie się w organizacji•    Zasady savoir- vivre - podstawy•    Cztery podstawowe style komunikowania: dyrektywne, analityczne, afektywne i uważające•    Praktyka stosowania stylów komunikowania: kiedy, gdzie i w stosunku do kogo stosować poszczególne style•    Zasady wywierania wpływu w wewnętrznej komunikacji bezpośredniej - Znaczenie między innymi stereotypu, wzajemności w kontaktach, autorytetu, niedostępności w prowadzeniu efektywnych zebrań. Zakłócenia w komunikowaniu i ich wpływ na "szumy" informacyjne w organizacji•    Jak można się konstruktywnie kłócić w pracy zawodowej?•    Postawy, stereotypy, uprzedzenia a zakłócenia w komunikowaniu•    Obszary konfliktu: wartości, relacji, danych, interesów, strukturyNarzędzia komunikacji bezpośredniej – jak i kiedy je stosować?•    Wideokonferencje – specyfika "gadania" do komputera•    Spotkania osobiste formalne i nieformalne – czym się różni "dywanik" u szefa od rozmowy z nim podczas pikniku?•    Zebrania – jak oddziaływać na wiele osób jednocześnie?Od czego zależy efektywność zebrań w organizacji – do czego potrzebne są sprawnie poprowadzone spotkania?•    Co jest przed "witam Państwa"?•    Jak wypełnić dany nam czas?•    Co jest po "dziękuję za uwagę"?Dzień Drugi – prowadzę zebranie: wprowadzenie do zadania•    Jak zwiększyć swoją skuteczność podczas prowadzonego zebrania?•    Znaczenie wyglądu kompetentnego •    Treść•    Forma przekazu•    Siła języka ciała•    Jak skutecznie argumentować?•    W jaki sposób mówić atrakcyjnie?Zadanie:•    Przygotowanie planu zebrania, postawienie celu, zaplanowanie poszczególnych etapów oraz komunikacji podczas zebrania.•    Co jest skuteczniejsze: racje czy emocje? Jak nie dopuścić do konfliktu z publicznością, Moje mocne i słabe strony  oraz jak nad nimi pracować. Podsumowanie  warsztatu.•    Co chcesz osiągnąć w zakresie podnoszenia efektywności podczas prowadzonych zebrań?