Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

E – marketing i reklama w praktyce

E – marketing i reklama w praktyce
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2014-06-09
Data zakończenia 2014-06-10
www http://www.ibc.edu.pl
Email ibc@ibcentrum.pl
Kontakt
Centrum IB Sp. z o.o. tel.12 634 32 50 fax.: 12 632 80 75 http://www.ibc.edu.pl e-mail: ibc@ibcentrum.pl
Opis
E–marketing i reklama w praktyce Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zdobyć kompletną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu e-marketingu, reklamy oraz social media, a w szczególności: - menedżerów i specjalistów marketingu i sprzedaży, - specjalistów ds. PR i komunikacji, - pracowników agencji badań marketingowych, - fachowców poszukujących nowych rozwiązań zwiększających konkurencyjność firmy i produktów, - osoby, które wiążą swoje plany zawodowe z pracą w marketingu i social media. Cele szkolenia: - zwiększenie wiedzy na tema roli marketingu w firmie w zależności od branży, - tworzenie skutecznych strategii marketingowych, - poznanie najlepszych praktyk e-marketingu, - zapoznanie mechanizmami rządzącymi światem Social Media, - budowanie skutecznych kampanii reklamowych. Program szkolenia: 1. Strategie marketingowe - klucz do sukcesu. • rodzaje strategii marketingowych; • wykorzystanie poszczególnych narzędzi strategicznych pozwalających skutecznie radzić sobie z konkurencją; • wybór optymalnej strategii z uwzględnieniem specyfiki branży i zachowań konsumentów; • wady i zalety opracowywania i prowadzenia strategii marketingowych. 2. Cele marketingu internetowego. • zwiększenie liczby odwiedzin; • zwiększenie ilości leadów; • budowanie wizerunku; • promocja marki; • generowanie zwrotu inwestycji. 3. Narzędzia marketingu internetowego. • reklama display – reklama graficzna • e-mail marketing; • SEM - marketing w wyszukiwarkach; • WOMM - marketing szeptany; • buzz marketing - marketing wirusowy; • affiliate marketing - marketing paretnerski • guerilla marketing - marketing partyzancki; • SEO i SEM; • planowanie strategii promocyjnej; 4. Podstawy marketingu w Internecie. • worce europejskie i światowe; • marketing w Internecie – zalety i ograniczenia; • cechy prawidłowego planu marketingowego; • najlepsze kampanie w sieci; • tworzenie planu kampanii i jej przebieg; • wykorzystanie social mediów. 5. Social media. • prezentacja najważniejszych narzędzi do oceny efektywności działań w social media: Facebook, YouTube, Goldenline, LinkedIn, Twitter; • skuteczny Fan Page na Facebooku; • wybór odpowiedniej platformy dla akcji marketingowej; • korzyści z udziału w sieciach społecznościowych 6. Pozycjonowanie stron www i marketing w wyszukiwarkach. • promocja w wyszukiwarkach; • czynniki wpływające na pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach; • kampania w boksach sponsorowanych; • metody analizy prowadzonych działań i zwiększanie efektywności promocji. • jak złe pozycjonowanie może zaszkodzić stronie; • optymalizacja strony www; • zarządzanie linkami; • systemy wspomagające. Forma prowadzenia zajęć Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem metod takich jak: wykład, warsztaty, prezentacja multimedialna, studium przypadku (case study), ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje. Termin szkolenia: 9 -10.06.2014r. Czas trwania: 12 godz. (2 dni x 6 godz.) Koszt: osoby indywidualne – 276 zł (netto) osoby delegowane z firm: 500 zł (netto) studenci: 250 zł (netto) Miejsce szkolenia: Centrum IB Sp. z o.o., ul. Św. Filipa 7/8, 31-150 Kraków Kurs kończy się otrzymaniem zaświadczenia MEN oraz certyfikatu ukończenia kursu. Informacje i zapisy: Centrum IB Sp. z o.o. tel.12 634 32 50 fax.: 12 632 80 75 http://www.ibc.edu.pl e-mail: ibc@ibcentrum.pl