Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Copywriting w praktyce - pisanie perswazyjnych pism do klientów

Copywriting w praktyce - pisanie perswazyjnych pism do klientów
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-03-02
Data zakończenia 2011-03-02
www http://www.globalbc.pl
Email globalbc@globalbc.pl
Kontakt
PROGRAM SZKOLENIA: 9:00 - 15:30 1. COPYWRITING A WINDYKACJA 2. ZASADY PISANIA PISM PERSWAZYJNYCH 3. MONITY SKIEROWANE DO DŁUŻNIKA 4. ANALIZA I INTERPERETACJA PISM / ODPOWIEDZI NA NASZE MONITY 5. WARSZTAT – pisanie przez uczestników perswazyjnych pism do klientów Kontakt: Global Business Center tel.: 22 830 05 91 email: globalbc@globalbc.pl www.globalbc.pl UWAGA! Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń. Więcej informacji: www.globalbc.pl
Opis
Głównym celem warsztatów jest poznanie zasad tworzenia pism windykacyjnych o charakterze perswazyjnym, nabycie umiejętności ich przygotowywania i dostosowywania formy do profilu klientów, którzy terminowo nie wywiązują się ze swoich zobowiązań finansowych. :: PODCZAS WARSZTATWÓ M.IN. POKAŻEMY :: * Jak stopniować napięcie w pismach perswazyjnych - czyli podstawowe zasady rządzące układem treści? * Co i jak pisać, by być skutecznym w windykacji należności? * Jak działa język perswazji w pismach będących monitami skierowanymi do dłużnika? RABATY: za zgłoszenie do dnia 2011-02-02 otrzymuje się 5.0% rabatu za zgłoszenie więcej niż jednej osoby otrzymuje się 5.0% rabatu Więcej informacji pod adresem: http://www.globalbc.pl/szkolenie219_copywriting_w_praktyce_-_pisanie_perswazyjnych_pism_do_klientow_ : PODCZAS WARSZTATÓW SWOJĄ WIEDZĄ PODZIELI SIĘ : MONIKA BARTNIK – doświadczenie w zakresie copywritngu, w tym perswazyjnego kontaktu z klientami za pomocą treści zdobywała m.in. na stanowiskach zastępcy redaktora naczelnego w Pierwszym Magazynie Marketingu i Sprzedaży „Brief”, redaktora miesięcznika branżowego MediaQuest, poświęconego rynkowi mediów, marketingu i PR. Autorka artykułów prasowych – skupionych wokół tematyki marketingowej i perswazji – publikowanych w takich tytułach jak: „BusinessWeek”, „Gazeta Finansowa”, „Gentleman”, „Home&Market”, „Impact”, „Mobile Internet”, „Prawo i Gospodarka”, „Wprost”. KONSULTACJE POSZKOLENIOWE DLA UCZESTNIKÓW: Ocena przygotowanych przez uczestników pism windykacyjnych do klientów wraz z praktycznymi wskazówkami prowadzącego warsztaty