Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Controlling personalny

Controlling personalny
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-11-25
Data zakończenia 2013-11-26
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/4358/controlling-personalny
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Cele szkoleniowe:•    Poznanie wiedzy na temat kapitału ludzkiego w organizacji (inwestycje, przyrost, stopa zwrotu, mierniki strategiczne)•    Poznanie wiedzy i umiejętności w obszarze controllingu personalnego•    Pozyskanie umiejętności wyboru i liczenia mierników w obszarze efektywności pracowników dostosowanych do rodzaju organizacjiKorzyści ze szkolenia:•    wiedza na temat stosowanych wskaźników controllingu personalnego•    umiejętność doboru wskaźników controlingu personalnego do potrzeb organizacji•    umiejętność tworzenia i kontrolowania budżetów wynagrodzeń zasadniczych i całkowitychProgram szkolenia:1. Controlling jako narzędzie do strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi•    Zarządzanie zasobami ludzkimi a strategia firmy •    Controlling personalny – definicje, miejsce i znaczenie w controllingu organizacyjnym   •    Mapy strategiczne i analiza wskaźnikowa •    Metody wyceny niematerialnej wartości firmy 2. Efektywność w zarządzaniu zasobami ludzkimi•    Ocena efektywności pracy indywidualnej i zespołowe•    BSC (Balanced Scorecard)  zasada, rola i znaczenie •    Struktura kosztów pracy •    Metody analizy systemów wynagrodzeń•    Tworzenie budżetów wynagrodzeń zasadniczych i całkowitych•    Kontrola budżetowa systemów wynagrodzeń3. Controlling personalny od rekrutacji do outplacementu•    Szacowanie wskaźników w procesie rekrutacji •    Wskaźniki wydajności pracowników •    Wydajność pracowników produkcyjnych, administracyjnych i handlowców •    Wskaźniki odejść i koszty outplacementu 4. Mierniki związane z rozwojem pracowników oraz pomiar satysfakcji pracowniczej•    Pomiar efektywności procesów szkoleniowych w organizacji •    Diagnozowanie luk kompetencyjnych i ich wycena •    Diagnozowanie przyrostu kompetencji •    Wskaźniki ROI w zarządzaniu szkoleniami •    Pomiar satysfakcji pracowniczej i jej znaczenie