Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Coaching w zarządzaniu

Coaching w zarządzaniu
Status
Miejsce Śląskie Zabrze
Data rozpoczęcia 2013-10-10
Data zakończenia 2013-10-11
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/5253/coaching-w-zarzadzaniu
Email
Kontakt
KM Studio - szkolenia, coaching
Opis
1. Istota zarządzania coachingowego- Czym jest coaching?- Jak wygląda zarządzanie coachingowe na tle innych modeli zarządzania?- Na czym polega stosowanie coachingu w zarządzaniu?- Czym się różni rola coacha wewnątrz organizacji od roli coacha zewnętrznego?- W jaki sposób łączyć rolę menagera z rolą coacha? - Korzyści i koszty zarządzania coachingowego 2. Cel jako kluczowy element w coachingowym stylu zarządzania- Poprawne ( i niepoprawne) określanie celu w zarządzaniu coachingowym i konsekwencje, które z tego wynikają- Ustalanie wskaźników zmiany - Ćwiczenia z kamerą polegające na ćwiczeniu rozmów z pracownikami w oparciu o przekształcanie celu na zadania i oczekiwania wobec pracownika- Zakres odpowiedzialności za realizację celu ( u osoby zarządzającej i u pracownika)- Sposób komunikowania jasno określający zakres odpowiedzialności za zadania – ćwiczenia- Ćwiczenia w sprawnym przechodzeniu od problemu, przez cel i komunikację do zadań i ich realizacji3. Podstawy funkcjonowania pracownika w ujęciu coachingowym – praca z najczęstszymi problemami pojawiającymi się w pracy osoby zarządzającej ( wybrane tematy dotyczące pracy Uczestników)- Skąd się bierze motywacja do pracy?- Czemu pracownikom brakuje motywacji?- Co może a czego nie może zrobić menager w tym zakresie?- Jak sobie radzić z symptomami wypalenia zawodowego/zmęczenia – jak je rozpoznawać, rozumieć, unikać, pracować z nimi- Kłopoty z konsekwencją/ wytrwałością przy realizacji zadań- Jak radzić sobie ze stresem – własnym i pracowników- Jak unikać nadmiarowej złości- Unikanie mechanizmu obwiniania/ poczucia krzywdy- Czemu tak trudno jest z zrealizować wyznaczony cel- Czym jest świadome życie i dlaczego ludzie go unikają- Jak sobie radzić z:- narzekaniem - pracoholizmem- poczuciem sensu/bezsensu pracy/życia- niską asertywnością w pracy ( i nie tylko) Pracowników?- Czemu zmiana jest taka trudna i jakie są warunki jej powstania?4. Ćwiczenia oparte na rozwiązywaniu rzeczywistych case study z wykorzystaniem narzędzi coachingowych4.1 Piramida R. Diltsa jako podstawa pracy narzędziami w coachingu holistycznym4.2 Praca nad celem:- cel a efekt - siatka celów- wyznaczanie celów krótko, średnio i długoterminowych4.3 Narzędzia diagnozujące:- Koła: życia, wartości, biznesu, priorytetów- Model GROW- Model: Wizja- Strategia-Determinacja- Tabela potrzeb4.5 Oprogramowanie Klienta:- Przekonania, - Obawy 4.6 Narzędzia służące do uruchomienia działania- Pytania sondujące, pytania rozkruszające, pytania o emocje, pytania o stan pożądany- Pytania: adekwatne pytania, 5. Rozmowy z pracownikami- Ćwiczenia sesji coachingowych lub ich fragmentów ( praca z kamerą) głównie skierowane na udzielanie poprawnego feedbacku coachowanej osobie oraz zamykania wątków w procesie coachingu wewnątrz organizacji. 6. Formalności w zarządzaniu coachingowym- Zawieranie kontraktu ( czy i kiedy) - Jak prowadzić zapisy sesji ( i kiedy)- Jak robić raport z coachingu w sposób etyczny w oparciu o wskaźniki zmiany7. Zaplecze coacha - komunikacja wewnętrzna- motywacja do roli coacha- praca z wewnętrznym krytykiemSzkolenie ma charakter plastyczny. W zależności od zaawansowania Uczestników oraz ich potrzeb niektóre narzędzia mogą zostać rozszerzone a inne pominięte lub zmodyfikowane. Więcej informacji na temat szkolenia coaching w zarządzaniu znajdziecie Państwo na stronie Szkolenia KM Studio