Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Coaching w pracy menedżera

Coaching w pracy menedżera
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2013-10-28
Data zakończenia 2013-10-29
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2908/coaching-w-pracy-menedzera
Email
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cele szkolenia:poznasz zasady i metody prowadzenia coachingu, udoskonalisz umiejętności prowadzenia rozmów coachingowych, w tym: zawiązywania kontraktu, budowania relacji z osobą coachowaną, rozmowa o obszarach rozwojowych, udzielanie informacji zwrotnej, wspólne szukanie rozwiązań i ustalanie celów rozwojowych.Program szkolenia: MODUŁ I SZKOLENIA: Coaching jak skuteczne narzędzie doskonalenia umiejętności podwładnych Istota coachingu menedżerskiegookreślanie celów, wydobywanie zasobów, osiąganie celów, słuchanie i zadawanie pytań, udzielanie informacji zwrotnychróżnice między coachingiem tradycyjnym i menedżerskimkorzyści z coachingu w pracy menedżerauświadomienie pracownikom ich słabych i mocnych strongenerowanie ich kreatywnościbudowanie ich pewności siebiemotywowanie do pracy   MODUŁ II SZKOLENIA: Postawy, umiejętności, narzędzia menadżera-coacha Postawy menedżera-coacha: Szybkie dostrzeganie oznak trudności Ciekawość Docenianie Inicjatywa Otwartość Empatia Nawyk działania (proaktywność) Przywództwo i zespołowośćUmiejętności menedżera-coacha:Budowanie dojrzałych relacji Mówienie by być słyszanym Słyszenie, co ludzie mówią, a czego nie mówią Udzielanie informacji zwrotnych i wyprzedających Prowadzenie rozmów coachingowych Kształtowanie właściwych relacji w zespole Tworzenie przejrzystych zasad współpracy Asertywność Stosowanie inteligencji emocjonalnej Narzędzia pracy menedżera-coacha: Narzędzia służące budowaniu relacji Narzędzia do pracy z celami Narzędzia do wydobywania zasobów Narzędzia do pracy z zasobami MODUŁ III SZKOLENIA: Planowanie działań coachingowych definiowanie celów coachingowych, celowość i spójność procesu coachingowego: umiejętność dostrzegania i określania problemu   MODUŁ IV SZKOLENIA: Różnorodne metody praktycznego coachingu: On job training, Obserwacje, "Mystery client" Indywidualne spotkania coachingowe, Wywiady (przełożony, współpracownik, podwładny, klient), Samoocena pracowników   MODUŁ V SZKOLENIA: Model rozmowy coachingowej Częstotliwość zbierania danych, Kryteria oceny jakości rozmów, Budowanie kwestionariuszy zbierania danych, formularzy oceny   MODUŁ VI SZKOLENIA: Kontrola działań Samokontrola pracownika, Podsumowanie obserwacji, Analiza zakłóceń, błędów, braku oczekiwanych efektów, wyciąganie wniosków MODUŁ VII SZKOLENIA: Informacja zwrotna jako narzędzie rozwijania pracowników Przygotowanie do udzielania informacji zwrotnych Wyrażanie niezadowolenia – zasada czterech kroków Zasady udzielania feedbacku Feedback pozytywny – przekazywanie informacji o zadowalającej jakości pracy Feedback negatywny – przekazywanie informacji o niezadowalającej jakości pracy (błędy, niestosowane zachowania itp.)Miejsce szkolenia:Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie, zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem szkolenia. Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie-z-coachingu-w-pracy-menedzera-szkolenie-otwarte-warszawa/1064.html (przycisk \"Zamów\") Kontakt:W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt:mailowy: szkolenia@biznesedukator.pllub telefoniczny: (22) 649 15 83 Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl