Ogłoszenia targów i szkoleń
Coaching jako metoda doskonalenia pracowników - HR-CJMDP/MAZMAN (EFS).

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Lubelskie Lublin | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-08 | 
| Data zakończenia | 2012-11-09 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/6028/coaching-jako-metoda-doskonalenia-pracownikow-hr-cjmdpmazman-efs | 
Kontakt
Altkom Akademia
            Opis
Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie: \"Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP\".Celem projektu "Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP"
 jest podniesienie kompetencji menedżerskich pracowników powyżej 50 
-tego roku życia ze 130 przedsiębiorstw woj. Mazowieckiego. Przyczyni 
się to do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw.  Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu.  lub kontaktując się z naszymi konsultantami:  Waldemar Wójcik Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 85 Waldemar.Wojcik@altkom.pl  Milena Szkuat Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 91 Milena.Szkuat@altkom.pl  lub pod numerem telefonu: 801 80 99 77 
 
Program szkolenia:
 
1. Idea coachingu: • co to jest coaching; • coaching jako proces;  • wybrane nurty coachingu; • zasady i cele coachingu; • korzyści z coachingu.  2. Osoba coacha: • predyspozycje do bycia coachem; • kompetencje coacha; • przygotowanie do zawodu coacha; • rozwój osobisty coacha; • autorytet coacha.  3. Przeprowadzanie coachingu: • etapy coachingu; • diagnozowanie obszarów pracy; • planowanie pracy; • dobór i wykorzystanie metod coachingowych; • prowadzenie rozmów coachingowych; • zadawanie pytań coachingowych; • typowe tematy i problemy poruszane w trakcie pracy; • bariery w procesie coachingu.  4. Ewaluacja i monitoring coachingu: • ocena postępów w trakcie procesu coachingu; • ocena końcowa/okresowa postępów; • zmiana planu coachingu; • zmiana celów coachingu; • wdrażanie coachingu.Cele szkolenia: • poznanie podstawowych zasad i metod coachingu; • przygotowanie do prowadzenia coachingu;  • ćwiczenie rozmów i zadawania pytań; • umiejętność stawiania i realizacji celów w procesie coachingu; • ocena przydatności i efektywności coachingu.
    

