Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Coaching dla menedżerów

Coaching dla menedżerów
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-05-16
Data zakończenia 2011-05-17
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/298-coaching-menedzerow.html
Email biuro2@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Szkolenie jest adresowane do menedżerów średniego szczebla i menedżerów liniowych (operacyjnych). Cele Szkolenia * Poszerzenie i usystematyzowanie wiedzy Uczestników szkolenia w zakresie coachingu * Wprowadzenie kadry kierowniczej w podstawy zarządzania zespołem pracowników poprzez coaching * Zapoznanie z metodami i modelami rozmowy z osobą, której dotyczy coaching * Poszerzenie wiedzy dotyczącej wykorzystania coachingu w skutecznym motywowaniu pracowników * Przekazanie wiedzy nt. coachingu jako narzędzia kontaktów z podwładnymi, podopiecznymi, tworzenia właściwej relacji * Ukształtowanie u Uczestników szkolenia postaw profesjonalnego coacha. Program szkolenia 1. Wprowadzenie do coachingu * Otwarcie, przedstawienie się trenera oraz uczestników szkolenia * Coaching – czym jest a czym nie jest * Czym jest coaching dla uczestników szkolenia i ich organizacji * Coaching a inne formy rozwoju pracowników * Dobór formy rozwoju w zależności od wiedzy i motywacji pracownika * Sponsoring w procesie coachingu 2. Zwiększanie motywacji u pracowników * Co mówią nam teorie motywacji i jak to się ma do praktyki codziennej pracy * Motywacja i automotywacja pracowników do rozwoju * Poziom motywacji u podwładnych niezbędny do rozpoczęcia procesu coachingu * Co wiemy o swoich najlepszych pracownikach 3. Postawa i zachowanie coacha * Cechy dobrego coacha * Wpływ coacha i coachingu na proces pożądanych długofalowych zmian * Kompetencje charakteryzujące dobrego coacha - autodiagnoza * Role coacha (szef jako coach) * Standardy i etyka w pracy coacha * Kreatywność w pracy coacha 4. Budowanie relacji w procesie coachingu * Sposoby budowania relacji * Budowanie relacji oparte na odpowiedniej komunikacji * Znaczenie dobrego kontaktu * Poufność i zaufanie * Prawa i obowiązki stron * Specyfika pierwszej sesji coachingowej * Nastawienie i zachowanie coacha 5. Praca nad celem * Zamiana problemu w cel * Stawianie celów * Kryteria SMART * 9 kryteriów zwiększających prawdopodobieństwo osiągnięcia celu * Cele poszczególnych sesji a cele procesowe * Cel coachingu a wartości osoby coachowanej 6. Struktury rozmów coachingowych – praktyczny trening * Główne zasady prowadzenia rozmów coachingowych * Koła życia, wartości, biznesu * GROW * Siatka celów * PAW – Possibility Ability Worthiness – praca z przekonaniami * Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami 7. Rozwój coacha * Korzystanie z informacji zwrotnej * Superwizja * Źródła wiedzy dla coacha i sposoby korzystania z nich * Ocena i doskonalenie własnych umiejętności * Ustalenie planu działania w obszarze doskonalenia wybranych kompetencji 8. Sesja podsumowująca * Podsumowanie i zakończenie szkolenia * Ewaluacja