Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Badanie satysfakcji klientów

Badanie satysfakcji klientów
Status
Miejsce Śląskie Katowice
Data rozpoczęcia 2011-09-17
Data zakończenia 2011-09-17
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl tel. 600 43 33 71 maticonsulting@szkolenia-mc.pl Cena za szkolenie: 840 zł/os brutto Zgłoś 2 osoby – trzecia osoba gratis
Opis
- Badanie satysfakcji klienta, jako czynnik wpływający na sukces przedsiębiorstwa - Wymagania ISO 9001:2000 w odniesieniu do analizy zadowolenia klienta - Czynniki wymuszające badanie zadowolenia klienta - Metody zbierania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta /metody bezpośrednie, metody pośrednie/ - Zasady budowy i wykorzystania kwestionariusza /zasady formułowania pytań, projektowania kwestionariusza i poszczególnych jego części, skale pomiarowe - dobór w konkretnych badaniach, określanie wielkości próby, analiza rzetelności badań/ - Analiza danych ankietowych /metody statystyczne, prezentowanie danych ankietowych/ - Metoda CSI /Customer Satisfaction Index/, metoda SERVQUAL, metoda CIT /Customer Incident Techniques/, metoda Myster Shopping - istota, tworzenie, rezultaty stosowania - Analiza zmian w zadowoleniu klientów - Praktyczne wykorzystanie informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta /przedstawienie i analiza przykładowych procedur badania satysfakcji klienta /