Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Badania i wskaźniki marketingowe

Badania i wskaźniki marketingowe
Status
Miejsce Pomorskie Gdańsk
Data rozpoczęcia 2012-02-07
Data zakończenia 2012-02-07
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl tel. 61 28 28 766
Opis
Poza wiedzą dotyczącą pozycjonowania, budowania marki oraz kształtowania dobrych kampanii ATL i BTL, dobry marketingowiec powinien posiadać umiejętności z zakresu kontroli działań marketingowych. W tym celu niezbędne jest prawidłowe zrozumienie i poznanie wskaźników pomocnych w ocenie skuteczności i efektywności działań marketingowych. Jak wykorzystać potencjał wskaźników marketingowych i osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku? Zapraszam na szkolenie. Szkolenie organizowane jest w formie wykładu i dyskusji. Czas trwania: 6 godz. wykład + 1-2 godz. dyskusja (7-8 godz.). Skrócony opis szkolenia: I. Marketing – wstęp. Badania marketingowe. 1. Marketing – podstawowe funkcje i elementy 2. Badania marketingowe II. Wskaźniki marketingowe 1. Strategiczne wskaźniki marketingowe (udział w rynku, dynamika wzrostu sprzedaży, wskaźnik satysfakcji klientów, wskaźnik utrzymania klientów, wskaźnik lojalności klientów, wskaźnik utraty klientów, TGI, wskaźnik alokacji środków marketingowych, analiza ryzyka marketingowego, LTV, share of wallet) 2. Marketingowe wskaźniki sprzedaży (12-miesięczny trend sprzedaży, dystrybucja numeryczna, dystrybucja ważona, rotacja produktu na półce, share of shelf, wskaźnik penetracji rynku) III. Działania BTL 1. Kampania BTL-owa -formy i charakterystyka, materiały POS 2. BTL-owe wskaźniki marketingowe (CPS, ROI, RR,CR) IV. Kampania ATL 1. Działania ATL – ogólna charakterystyka (bariera wejścia do poszczególnych mediów) 2. ATL-owe wskaźniki marketingowe (target group, core target, raiting, reach, frequency, efektywna częstotliwość reklamy, GRP, CPP, CPT, CCS, affinity index, spontaniczna świadomość marki, top of mind, share od mind, share of voice, wspomagana świadomość marki, efektywny zasięg reklamy, advertising tracking study, plakat impact test)