Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Autoprezentacja i komunikacja z dziennikarzami

Autoprezentacja i komunikacja z dziennikarzami
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-08-02
Data zakończenia 2012-08-03
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/455-autoprezentacja-i-komunikacja-z-dziennikarzami.html
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do trzech grup ekspertów: kadry zarządzającej firm, którzy wypowiadają się w mediach i udzielają wywiadów, rzeczników prasowych PR-managerów i pracowników odpowiedzialnych za relacje z mediami O szkoleniu Po tym szkoleniu Twoje słowa i mowa ciała będą ze sobą współgrały. Kadra zarządzająca i management dużych firm występuje w mediach średnio 3 razy w tygodniu. Czy chcesz zobaczyć swoje błędy dopiero wówczas, gdy film promocyjny znajdzie się na www firmy lub na www.youtube.com i www.facebook.com? Tam i na kolejnych ich wersjach będą w najbliższych latach zamieszczane materiały reklamowe i PR firmy. Reprezentowanie firmy, narady z pracownikami, spotkania i prezentacje przed ważnymi klientami, wywiady, otwieranie oddziałów, spotkania okolicznościowe to już standard pracy PR-managera i rzecznika prasowego. Coraz częściej do prezentacji firmy wykorzystuje się też nośniki multimedialne. Rzecznik i PR-owiec stają się twarzą swojej firmy. Kardynalnym błędem managera w Polsce jest powielanie błędów i utrwalanie ich w swoim stylu prezentacji biznesowej. Po 10 latach prezentowania wielu PR-managerów nadal nie potrafi powiedzieć, co robiło z dłońmi podczas konferencji prasowej, briefingu, wystąpienia biznesowego! Atutem szkolenia oprócz programu jest doświadczony trener, który ma na koncie kilka tysięcy wystąpień publicznych i prezentacji przed audytorium od 10 do 10 tysięcy osób. Szkoli managerów, dyplomatów, urzędników, rzeczników prasowych, polityków i księży. Program szkolenia Autoprezentacja w relacjach z dziennikarzami i zasady kreowania wizerunku jako rzecznika prasowego, PR-managera. Cel i zasady kreowania wizerunku. Określenie swoich mocnych i słabych stron – jakie błędy popełniam podczas kontaktów z dziennikarzami? Pierwsze wrażenie a sukces. Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu. Najczęściej popełniane błędy podczas autoprezentacji. Wizerunek w Internecie a wizerunek Firmy Jak zbudować wizerunek w sieci. Dobór miejsca w Internecie. Dobór treści do temperamentu i kariery zawodowej. Dobór zdjęć, filmów, multiprezentacji. Autoprezentacja podczas konferencji prasowej i spotkań biznesowych Przygotowanie się do wystąpień i narad. Sztuka komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas wystąpień i narad. Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji. Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia. Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik. „Ja wiele razy ciągnęłam, w wielu miejscach ciągnęłam” Zyta Gilowska w TV Poznań Czyli o sile komunikacji werbalnej. Elementy werbalne w autoprezentacji. Ustalenie, jakim jestem rozmówcą i jak postrzegają mnie dziennikarze. Jak budować wypowiedz dostosowaną do wizerunku. Retoryka czyli jak operować słowem - dobór argumentacji i jej skuteczność. Technika pytań i sposoby niwelowania zniekształceń komunikatu w autoprezentacji. Mowa ciała i inne elementy komunikacji niewerbalnej – jak podkreślić komunikat i nie dać się złapać na kłamstwie. Elementy niewerbalne w autoprezentacji. Jak odczytać autoprezentację klienta, partnera, współpracownika? Aparycja – autoprezentacja a wygląd Kinezyka – mimika i gesty w autoprezentacji Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w biznesie Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku Chronemika – zarządzanie czasem w autoprezentacji Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą. Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała. Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych. Forma szkolenia Ćwiczenia zespołowe, indywidualne, dyskusje kierowane, własne metody treningowe, wykład, zajęcia warsztatowe. Trener Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej” i „Warsztatów managerskich” w Studium Podyplomowym WSH oraz „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” na Wydziale Dziennikarstwo w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz „Etykiety i savoir vivre” na Wydziale Nauk Humanistycznych WSH. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana. Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. -Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA” i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010. Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego . Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego. W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o. Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych. Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł. (+ 23 % VAT). W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia