Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Autoprezentacja - kreowanie wizerunku skutecznego managera

Autoprezentacja - kreowanie wizerunku skutecznego managera
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-04-23
Data zakończenia 2012-04-23
www http://www.wgd-pr.pl/szkolenia-oferta/225-autoprezentacja
Email biuro@wgd-pr.pl
Kontakt
Warszawska Grupa Doradców Public Relations tel: 668 01 83 53 e-mail: biuro@wgd-pr.pl
Opis
PROGRAM SZKOLENIA Zasady kreowania wizerunku jako pracownika, eksperta, skutecznego managera instytucji. Cel i zasady kreowania wizerunku. Programowanie autoprezentacji do celów zawodowych i osobistych. Określenie swoich mocnych i słabych stron Pierwsze wrażenie a sukces. Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu. Autoprezentacja, ale dla kogo? Odbiorca – audytorium – analiza słuchaczy? Najczęściej popełniane błędy podczas autoprezentacji. Wizerunek w Internecie a wizerunek urzędu. Jak zbudować wizerunek w sieci. Dobór miejsca w Internecie. Wybór zdjęć, filmów, multiprezentacji Dobór treści do temperamentu i kariery zawodowej. Autoprezentacja a spotkania biznesowe i urzędowe, prezentacje, narady, konferencje i eventy. Przygotowanie się do wystąpień i narad. Sztuka komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas wystąpień i narad. Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji. Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia. Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik. Komunikacja werbalna – siła słowa – siła przekonywania. Elementy werbalne w autoprezentacji. Ustalenie, jakim jestem rozmówcą i jak postrzegają mnie inni. Jak budować wypowiedz dostosowaną do wizerunku. Retoryka czyli jak operować słowem - dobór argumentacji i jej skuteczność. Technika pytań i sposoby niwelowania zniekształceń komunikatu w autoprezentacji. Jak manipulować słowem? Mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna – jak pokazać bez słów kim jesteś. Jak odczytać autoprezentację klienta, partnera, współpracownika? Aparycja – autoprezentacja a wygląd Kinezyka – mimika i gesty w autoprezentacji Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w instytucji Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku Chronemika – zarządzanie czasem w autoprezentacji Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.