Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Audyt komunikacji wewnętrznej

Audyt komunikacji wewnętrznej
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-11-25
Data zakończenia 2013-11-26
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2634/audyt-komunikacji-wewnetrznej
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Cele szkoleniowe:1.    Poziom wiedzy – uczestnik:•    wie, co to jest audyt komunikacyjny•    zna cele audytu komunikacyjnego•    zna funkcje audytu komunikacyjnego•    wie, kiedy warto przeprowadzić audyt komunikacyjny•    zna fazy audytu komunikacyjnego•    wie, jakie są najczęściej stosowane narzędzia zbierania informacji•    wie, jakie są korzyści z przeprowadzenia audytu komunikacyjnego2.    Poziom umiejętności – uczestnik:•    potrafi określić cele audytu komunikacyjnego•    potrafi opracować scenariusz audytu•    potrafi opracować plan audytu komunikacyjnego•    potrafi przygotować ankietę wykorzystywaną w audycie •    potrafi opracować materiały do akcji promocyjnej audytu•    potrafi przeprowadzić audyt komunikacyjny w organizacji•    potrafi przeprowadzić wywiad pogłębiony •    potrafi przygotować raport po audycie wraz z rekomendacjami•    potrafi oszacować budżet audytu komunikacyjnego•    potrafi wykorzystać wyniki audytu komunikacyjnego do wprowadzania zmian w komunikacji wewnętrznej organizacji3.    Poziom postaw – uczestnik:•    rozumie, jak ważne jest przeprowadzenie audytu komunikacyjnego•    jest przekonany o konieczności przeprowadzania audytu komunikacyjnego•    jest świadomy roli związanej z określeniem silnych i słabych stron komunikacji wewnątrz organizacji•    uważa, że warto określić potrzeby i preferencje pracowników odnośnie komunikacji wewnętrznej•    rozumie, że dzięki audytowi komunikacyjnemu można doskonalić politykę komunikacyjną firmy•    dostrzega wpływ audytu komunikacyjnego na zwiększenie efektywności pracyKorzyści:•    Zajęcia prowadzi praktyk z komunikacji wewnętrznej•    Metodyka nauczania oparta jest na najlepszych praktykach szkoleń biznesowych•    Program przeszedł wielokrotną weryfikację w różnych grupach docelowych•    Przewaga części warsztatowej pokazującej praktyczną stronę audytu komunikacyjnegoProgram szkolenia:1.    Komunikacja wewnętrzna a audyt komunikacyjny2.    Audyt komunikacyjny – definicja 3.    Cele audytu komunikacyjnego4.    Funkcje audytu komunikacyjnego5.    Kiedy warto przeprowadzić audyt komunikacyjny?6.    Fazy audytu komunikacyjnego:•    Przygotowanie audytu•    Wprowadzenie audytu do organizacji•    Realizacja audytu•    Synteza i opracowanie produktów audytu7.    Najczęściej stosowane narzędzia zbierania informacji8.    Korzyści z przeprowadzenia audytu komunikacyjnego9.    Wprowadzanie zmian w organizacji w oparciu o wyniki audytu komunikacyjnego10.    Koszty audytu komunikacyjnego