Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

ATL, BTL - skuteczne planowanie działań reklamowych

ATL, BTL - skuteczne planowanie działań reklamowych
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2011-04-18
Data zakończenia 2011-04-18
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl tel. 600 43 33 71 maticonsulting@szkolenia-mc.pl Cena za szkolenie: 840 zł/os brutto Promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Opis
ATL, BTL - SKUTECZNE PLANOWANIE DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH „Reklama jest dźwignią handlu”, ale tylko efektywna reklama przynosi firmie wymierne korzyści. Szkolenie ma na celu zwrócenie uwagi na skuteczne planowanie działań reklamowych. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak należy zaplanować kampanię, poznają techniki reklamy, zasady doboru mediów oraz współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Szkolenie organizowane jest w formie wykładu i ćwiczeń. Czas trwania: 6 godz. Skrócony opis szkolenia: I. Działania ATL 1. ATL - standardowe działania reklamowe (tv, radio, prasa, outdoor, internet) - sponsoring - product placement - strategia użycia mediów 2. Media – ogólna charakterystyka /media mix/ - Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement) - Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe) - Prasa (reklamy modułowe, tekst promocyjny, sponsoring) - Outdoor (charakterystyka nośników) - Internet (rodzaje reklam internetowych) 3. Planowanie mediów - wskaźniki /target group, frequency (częstotliwość); effective frequency, GRP, CPP; CPT, Affinity Index, czytelnictwo, CCS/ 4. Planowanie kampanii /efektywność działań/ II. Działania BTL 1. BTL - formy i ich charakterystyka - POS III. Przygotowanie i wykorzystanie innych elementów wspierających kampanię 1. Promocja - rodzaje /animacje sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy lojalnościowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie, „tajemniczy klient”, door to door merchandising/ 2. Event 3. Działania PR IV. Zasady współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi 1. Proces przetargowy /tworzenie briefu – ćwiczenia/