Ogłoszenia targów i szkoleń
Asertywność w pracy i w życiu osobistym - HR-AWP/MAZMAN (EFS).

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Lubelskie Lublin | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-08 | 
| Data zakończenia | 2012-11-09 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/6023/asertywnosc-w-pracy-i-w-zyciu-osobistym-hr-awpmazman-efs | 
Kontakt
Altkom Akademia
            Opis
Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie: \"Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP\".Celem projektu "Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP"
 jest podniesienie kompetencji menedżerskich pracowników powyżej 50 
-tego roku życia ze 130 przedsiębiorstw woj. Mazowieckiego. Przyczyni 
się to do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw.  Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu.  lub kontaktując się z naszymi konsultantami:  Waldemar Wójcik Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 85 Waldemar.Wojcik@altkom.pl  Milena Szkuat Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 91 Milena.Szkuat@altkom.pl  lub pod numerem telefonu: 801 80 99 77 
 
 
 
Program szkolenia:
1. Co to jest asertywność: • Asertywność, uległość, agresja i manipulacja – w którym miejscu się znajdujesz?  • Poczucie własnej wartości – prawa osobiste i bycie sobą w relacjach z innymi. • Cele zachowań asertywnych – konstruktywne rozwiązywanie problemów i budowanie współpracy z innymi.  2. Moje terytorium i moje nieprzekraczalne granice – jestem stanowczy, ale nie ranię innych: • Krytyka, jak sobie z nią poradzić, zasady udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej. • Konstruktywne nie. • Konsekwencje braku sprzeciwu – co tracę, a co zyskuję?   3. Wyznaczanie priorytetów - asertywna komunikacja w obsłudze Klienta: • Kontrola komunikacji werbalnej i niewerbalnej. • Komunikat "ja", formułowanie informacji zwrotnych. • Asertywny konsensus i konfrontacja różnicy zdań i przekonań. • Prośba i polecenie – asertywne delegowanie.  4. Stres i stresory w miejscu pracy a asertywność: • Rozwiązywanie problemów i trudnych sytuacji w relacjach z Klientem. • Gniew i złość – jak sobie z nimi radzić w sytuacjach stresujących. • Eskalacja zachowań lekceważących, agresywnych.  5. Asertywność a postrzeganie samego siebie w relacjach z Klientem: • "wewnętrzny krytyk", odpowiedzialność za własne postępowanie. • Poczucie winy, krzywdy, niemiałoś i zakłopotanie.  6. Analiza Transakcyjna w rozwiązywaniu konfliktu: • Budowanie relacji z Klientem poprzez tworzenie komunikatów typu dorosły-dorosły. • Rozpoznawanie i demaskowanie gier i manipulacji.Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
Dzięki szkoleniu uczestnik:  • Nauczy się Rozróżnić zachowania asertywne, uległe, agresywne i manipulacyjne.
 • Będzie umiał nazwać i zdiagnozować swoje własne zachowania i ustalić 
swoje ograniczenia oraz obszary dotyczące zachowań asertywnych. • Określi swoje nieprzekraczalne "terytorium" i granice w sytuacjach społecznych. • Będzie potrafił w sposób asertywny wyrażać swoje zdanie i swój sprzeciw w kontaktach z Klientem.
 • Nauczy się asertywnie wyrażać, a jednocześnie reagować na ocenę i 
krytykę a jednocześnie w sposób wyrażać swoje emocje i postawy. • 
Nauczy się konstruktywnie podchodzić do sytuacji konfliktowych i 
rozwiązywać je w sposób korzystny dla siebie i innych w myśl zasady 
"wygrany-wygrany".
    

