Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

AKADEMIA SPRZEDAŻY AS - Basic Level - NTBC

AKADEMIA SPRZEDAŻY AS - Basic Level - NTBC
Status
Miejsce Łódzkie Łódź
Data rozpoczęcia 2011-08-16
Data zakończenia 2011-08-17
www http://www.ntbc.pl
Email szkolenia@ntbc.pl
Kontakt
New Trend Business Consulting Sp. z o.o. “Centrum Biurowe Targowa 35” ul. Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź
Opis
Celem uruchomienia ACADEMY OF SALES jest przygotowanie do pracy osób, które planują związać swoją przyszłość zawodową ze sprzedażą. Jako doświadczeni handlowcy i osoby rekrutujące wiemy jak trudno jest z kandydatom znaleźć dobrze płatną, rozwojową pracę w sprzedaży i z drugiej strony, jak trudno jest pracodawcom pozyskać odpowiednio przygotowanych do roli handlowców. Zapraszamy – wyjdź potrzebie rynku naprzeciw i zainwestuj czas w rozwój swoich umiejętności sprzedażowych. AKADEMIA SPRZEDAŻY AS to miejsce stworzone specjalnie z myślą o Tobie. - Jeśli kończysz studia i nie masz doświadczenia w sprzedaży, a właśnie w tym obszarze planujesz szukać pracy, - Jeśli zaczynasz pracę jako handlowiec, sprzedawca, doradca handlowy, - Jeśli pracujesz od niedawna w sprzedaży i chcesz się sprawdzić, - Jeśli potrzebujesz uporządkować swoją wiedzę lub zamienić działanie intuicyjne na poparte wiedzą, - Jeśli potrzebujesz porozmawiać z praktykami w dziedzinie sprzedaży, ten Program jest dla Ciebie. AKADEMIA SPRZEDAŻY AS - AS BASIC LEVEL Moduł/Etap programu Tematyka Korzyści dla uczestnika Termin A. BASIC LEVEL (poziom podstawowy) 1. Komunikacja w pracy handlowca: - schemat komunikacji (nadawca/odbiorca) i jego działanie, - narzędzia budowania komunikatów w zależności od sytuacji: pytania, aktywne słuchanie, odmawianie, postawa i komunikacja niewerbalna , - bariery w komunikacji, - mechanizmy obronne (własne i cudze), - profile komunikacyjne, - efektywne zwroty w pracy handlowca. 2. Zachowanie handlowca: - ubiór i zasady jego doboru, - praca z wizytówkami i materiałami informacyjnymi, - prezentacja firmy (1 minuta), - nawiązanie relacji z klientem. 3. Klient i jego potrzeby: - definicja klienta, - sposób opisywania produktu (cechy/zalety/korzyści), - techniki analizy otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego klienta. 4. Proces sprzedaży: - analiza potrzeb zakupowych klienta (produkt/usługa), - sondowanie zastrzeżeń, - prezentacja rozwiązania dla klienta, - strategie zachęcania do zakupu, - pozyskiwanie zamówienia. 5. Praca z zastrzeżeniami klienta: - rodzaje zastrzeżeń, - techniki pokonywania zastrzeżeń, - obrona warunków kontraktu, - sytuacje trudne. 6. Postępowanie po otrzymaniu zamówienia: - utrzymanie kontaktu z klientem, - podtrzymanie zadowolenia z zakupu, - wsparcie w procesie realizacji dostawy. Po ukończeniu Programu AS BASIC LEVEL będziesz umiał: 1. Swobodnie komunikować się z klientami, niezależnie od różnic w profilach komunikacji, 2. Przygotować się do spotkania z klientem, 3. Zaprezentować Twoją firmę z zastosowaniem materiałów informacyjno – reklamowych, 4. Zdefiniować produkt i usługę jaką chcesz zaoferować klientowi, 5. Zdiagnozować potrzeby Twojego klienta, 6. Dopasować swoją ofertę do konkretnego klienta, 7. Rozpoznać i poradzić sobie z zastrzeżeniami klienta (w tym obronić warunki kontraktu), 8. Pracować z klientem w oparciu o relacje, bez ich wykorzystywania, 9. Budować zadowolenie klienta z dokonanego u Ciebie zakupu. 10. I będziesz mógł kontynuować naukę i swój rozwój zawodowy w Programie AS INTER LEVEL. Pracujemy w grupach do 12 osób – dzięki temu masz możliwość aktywnego udziału w sesjach i ćwiczenia zachowań sprzedażowych. Między kolejnymi sesjami otrzymasz zadania do wykonania oraz możliwość współpracy z praktykiem sprzedaży – wszystko w jednym celu...abyś rozwijał swoje umiejętności sprzedażowe i był zadowolony z inwestycji jakiej dokonałeś. Każda edycja będzie ustalana w porozumieniu ze studentami Programu AS 3 sesje po 2 dni każda Promocyjny koszt uczestnictwa w Akademii (3 x 2 dni) – 1500 zł/osoby (+VAT) W cenie wszystkie materiały, lunch i przerwy kawowe.