Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

AKADEMIA DIALOGU - DOBRE ROZMOWY MENEDZERSKIE (28-29 kwietnia)

AKADEMIA DIALOGU - DOBRE ROZMOWY MENEDZERSKIE (28-29 kwietnia)
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-06-09
Data zakończenia 2011-06-10
www http://www.wikconsulting.pl
Email szkolenia@wikconsulting.pl
Kontakt
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia
Opis
Czas trwania: 2 dni Cel szkolenia: • Przekazanie wiedzy na temat tego, jak dobrze wypełniać swoją rolę i komunikować się w sposób rzeczowy, zrozumiały i wolny od negatywnych emocji, nie wzbudzając sprzeciwu a motywując do zmian. Adresaci: • menedżerowie, którzy na co dzień kierują pracownikami Metody szkoleniowe: • Ćwiczenia indywidualne i grupowe • odgrywanie ról • analiza postaw oraz zachowań jednostek/grup pracowniczych na podstawie studiów przypadku, • moderowane dyskusje. Uczestnicy wypracowują narzędzia, które mogą wykorzystać w codziennej pracy już następnego dnia. Korzyści dla uczestników: Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili: • określić swoje predyspozycje i wyzwania komunikacyjne, • wcielić w życie wypracowane narzędzia doskonalenia w zakresie prowadzenia dobrych rozmów menedżerskich, • wykazać w jaki sposób dobra komunikacja z pracownikami wpływa na osiągane przez nich wyniki, • dostosować zachowania komunikacyjne do potrzeb i możliwości poszczególnych pracowników, • komunikować cele, delegować zadania w jasny i zrozumiały sposób, • poprowadzić rozmowę monitorującą, oceniającą pracę, zwalniającą, • przekazać informację zwrotną zgodnie z zasadami dobrej komunikacji. PROGRAM: 1. Zasady prowadzenia rozmów z pracownikami • Rozpoznawanie typów osobowościowych • Kompetencje niezbędne w prowadzeniu rozmów • Zachowania niewerbalne ułatwiające i utrudniające dobry kontakt 2. Przekazywanie informacji zwrotnych • Zasady udzielania feedbacku • Wyrażanie uznania – pułapki chwalenia pracowników • Diagnoza przyczyn określonych zachowań pracownika • Rozmowa korygująca • Błędy popełniane w procesie oceniania 3. Rozmowa rozwojowa • Określenie potrzeb rozwojowych, mocnych i słabych stron pracownika • Rola menedżera w rozwoju pracowników • Metody rozwoju pracowników • Wyznaczenie celów i mierników oceny • Monitoring i ocena osiągnięcia wytyczonych celów 4. Komunikacja w trakcie zwolnień • Przekazanie informacji o zwolnieniu – struktura rozmowy • Emocje i reakcje osób zwalnianych • Radzenie sobie ze stresem • Komunikacja wewnętrzna – komunikaty dla osób zostających w firmie 5. Komunikacja w okresie zmian • Informacje dotyczące planowanych zmian • Osłabianie oporu i niepokoju pracowników • Proces angażowania pracowników w proces zmian.