Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Znamy zwycięzców drugiego konkursu TEN by Fotolia 3

Znamy zwycięzców drugiego konkursu TEN by Fotolia 3
2014-06-09

Drugi konkurs inspirowany majowym projektem Kolekcji TEN by Fotolia „Clean Inside” został rozstrzygnięty. Zwycięzcami zostali Anuska Palacio Garcia w kategorii fotograficznej oraz Toni López Enrique w kategorii graficznej.

 

Pierwszy konkurs TEN by Fotolia zakończył się dużym odzewem ze strony kreatywnej społeczności TEN. Drugi, majowy konkurs został oparty na inspiracji pracą „Clean Inside” autorstwa włoskiej fotografki Lucii Giacani oraz polskiego projektanta Mateusza Chmury aka MatCloud. Tym razem wyzwanie miało nieco inny charakter, kładąc nacisk bardziej na tematykę, niż specyfikę techniczną. Biorący udział w konkursie graficy zostali poproszeni o stworzenie pliku .PSD obrazującego temat „Zdrowie 2.0”, a fotografowie zdjęcia również w tym temacie.

Po raz kolejny różnorodność i oryginalność zgłoszonych prac w obydwóch kategoriach wywarła duże wrażenie na jury, jednocześnie stawiając ich przed trudnym zadaniem wyboru tylko 2 zwycięzców.

Toni López Enriquewygrywa te wspaniałe nagrody ufundowane przez naszych partnerów, w tym:

- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$

- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)

Anuska Palacio Garcia zdobywa ten rewelacyjny zestaw nagród:

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com

Dziękujemy wszystkim, którzy zgłosili do konkursu swoje prace i zdjęcia. Bardzo doceniamy wysiłek i wyobraźnię, które są widoczne w każdym projekcie. Kolejny projekt Kolekcji TEN dostępny będzie 10 lipca, a kreatywny konkurs oparty na nim startuje już 12 lipca.

Więcej informacji o kampanii oraz konkursie można znaleźć na Facebooku, Twitterze oraz stronie www.tenbyfotolia.com

 

O projekcie TEN Fotolia

 

Kolekcja TEN to edukacyjna inicjatywa, która powstała przy współpracy Fotolii z dwoma wspólnotami graficznymi – Wisibility i Amkashop. Przez kolejnych 10 miesięcy użytkownicy internetu mogą pobrać za darmo, przez 24 godziny od momentu publikacji, plik .PSD z pracą jednego z 10 światowej sławy artystów cyfrowych, które powstały na bazie zdjęć z Fotolii. Użytkownicy internetu w każdym kolejnym miesiącu trwania projektu będą mieli dostęp do pliku .PSD, w którym będzie można zobaczyć wszystkie warstwy i wykorzystane techniki. Projekt TEN wspierają międzynarodowi partnerzy Adobe i Wacom, a także lokalni Wilogo, EIZO oraz Eduweb.pl.

***

Informacje dodatkowe o banku zdjęć Fotolia

 

Fotolia, wiodący w Europie bank zdjęć typu microstock, z siedzibą w Nowym Yorku, dostarcza swoje usługi dla klientów 23 krajów i regionów, w 15 różnych językach. Posiadając w swoich zasobach wybór ponad 28 milionów obrazów cyfrowych i klipów wideo, Fotolia oferuje jedną z największych na świecie baz obrazów cyfrowych wysokiej jakości. Ponad 4,8 miliona osób wybiera serwis Fotolia jako źródło zdjęć, ilustracji, grafik wektorowych i wideo HD royalty-free w przystępnej cenie. Wraz
z pojawieniem się Kolekcji Infinite, Fotolia stała się pierwszym ogólnoświatowym microstockiem oferującym obrazy pochodzące od profesjonalnych agencji,jak i artystów niezależnych. Przywództwo serwisu Fotolia w sektorze obrazów cyfrowych jest rozpoznawalne poprzez szeroką współpracę, m.in. z Associated Press.

Dołącz do serwisu Fotolia na Facebooku i Twitterze.

 

Kontakt dla mediów w Polsce:

Beata Jaroszewska

Dyrektor Operacyjny Fotolia

press_pl@fotolia.com

Tel. +48 22 389 70 52

Agencja PR:

Karolina Szaflarska

karolina.szaflarska@globalbrand.pl

Tel. + 48 22 428 27 82