Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Zgarnij Smarta z MasterCard i MRM Worldwide

Zgarnij Smarta z MasterCard i MRM Worldwide
2011-10-07

 

Agencja interaktywna MRM Worldwide przygotowała grę wykorzystującą geolokalizację dla MasterCard. To najbardziej zaawansowana technologicznie i innowacyjna gra na polskim rynku. Akcja trwa od 1 do 14 października. Główną nagrodą dla zwycięzcy, który zdobędzie najwięcej punktów w zabawie, jest Smart Fortwo.

 

Agencja interaktywna MRM Worldwide jest autorem koncepcji, kreacji oraz wszystkich elementów komunikacyjnych w tym kampanii on-line i mobile. W ramach projektu powstały aplikacje mobilne na platformy iOS i Android, aplikacja na Facebooku oraz film instruktażowy, wprowadzający graczy w arkany gry. Za działania BTL w sieciach sprzedaży odpowiada natomiast należący do McCann Worldgroup - MWorks.

 

W grze może wziąć udział każda osoba, która pobierze, zainstaluje na swoim telefonie i zsynchronizuje z Facebookiem specjalną aplikację. Dzięki niej będzie mogła namierzać punkty wirtualne i punkty aktywizacyjne w jednym z czterech biorących udział w promocji miast (Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu). Zbliżenie się do każdego z punktów wirtualnych będzie owocowało przyrostem kredytów na koncie uczestnika zabawy. Premiowane będą także transakcje za pomocą karty zbliżeniowej PayPass oraz spotkanie z jeżdżącym po mieście oznaczonym Smartem Panem PayPass’em. Nasze konto powiększymy dodając także post na swoim Wallu na Facebook’u.

 

Nagrodą dla gracza który do 14 października uzyska najwięcej punktów jest Smart Fortwo. Codziennie dwie osoby, które w danym dniu uzyskają najwięcej punktów zdobędą zegarek PayPass.

 

To druga gra geolokalizacyjna przygotowana przez agencję interaktywną MRM Worldwide dla MasterCard. Namierzony Pan PayPass płacił już za zakupy w promocji „Gdzie jest Pan PayPass?”. Innowacyjność akcji została doceniona przez ekspertów. Promocja zdobyła dwie nominacje w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow 2011.