Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Zarabiaj na swojej fotograficznej pasji w serwisie Fotolia

Zarabiaj na swojej fotograficznej pasji w serwisie Fotolia
2012-08-29

Preferujesz krótsze, intensywne wyjazdy czy może cały rok planujesz długi, letni urlop? Wolisz wylegiwać się na plaży czy stawiasz na zwiedzanie i poznawanie nowych kultur? Niezależnie od wakacyjnych preferencji uwielbiamy utrwalać letnie chwile na zdjęciach. Bank zdjęć Fotolia zaprasza do współpracy wszystkich, którzy mogą pochwalić się pięknymi wakacyjnymi fotografiami.
Już ponad 150 tys. zawodowych fotografów oraz amatorów sprzedaje swoje zdjęcia na platformie Fotolia – wiodącym w Europie microstocku – który oferuje swoim użytkownikom ponad 18 milionów cyfrowych obrazów i klipów wideo. Jako jeden z największych banków fotografii, wciąż poszerza oraz wzbogaca swoją ofertę o nowe obrazy. Koniec wakacji to doskonały moment, aby dołączyć do powiększającej się społeczności artystów, sprzedających swoje zdjęcia w serwisie. Firma zachęca wszystkich, zarówno, zawodowych fotografów jak i utalentowanych amatorów, do wysyłania swoich zdjęć.
– Z naszej wiedzy wynika, że Polacy uwielbiają robić zdjęcia, szczególnie w dobie szerokiej dostępności urządzeń rejestrujących oraz oprogramowania do fotograficznej obróbki. Wracając do domu po wakacjach, najczęściej zgrywamy zdjęcia z wyjazdów na twardy dysk… i tam zostają już na zawsze. Pokazujemy je rodzinie czy znajomym, czasem wracamy do nich w zimowych miesiącach czy ustawiamy jako tapetę na pulpicie. Nie musi tak być – mówi Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny serwisu Fotolia w Polsce.
Fotografowie i graficy z całego świata codziennie wysyłają tysiące nowych obrazów do serwisu Fotolia. Każde wysłane zdjęcie zostaje ocenione pod kątem merytoryki, jakości oraz wymogów technicznych przez zespół profesjonalnych edytorów. Jeśli pomyślnie przejdzie weryfikację jest wystawiane w banku zdjęć Fotolia, a autor zaczyna na nim zarabiać.
 – Na co dzień współpracujemy z tysiącami utalentowanych osób, które realizując fotograficzną pasję sprzedają swoje najlepsze fotografie on-line i zarabiają na tym pieniądze. Chcemy, aby ten trend na dobre zadomowił się także w Polsce i zachęcamy do współpracy. Wystarczy założyć konto na serwisie Fotolia (darmowe), wybrać najlepsze zdjęcia i je wysłać – dodaje Beata Jaroszewska.
Fotografowie, których zdjęcia zostaną licencjonowane przez serwis, otrzymują prowizję od każdego sprzedanego obrazu. Ten model biznesowy dostarcza korzystnych rozwiązań zarówno dla fotografów, jak i kupujących. Chroniąc prawa autorskie oraz generując prowizję dla artystów, Fotolia oferuje wysokiej jakości obrazy w cenach przystępnych dla każdego kupującego. Wszelkie informacje związane z wymogami dotyczącymi wysyłania zdjęć dostępne są na stronie internetowej http://pl.fotolia.com/Info/Contributors/GeneralInformation
Szanowni Państwo zgodnie z polityką zachowania praw autorskich prosimy o wykorzystywanie zdjęć jedynie do ilustracji treści z komunikatu oraz podpisywanie ich nazwami autorów oraz źródłem pochodzenia, którym jest serwis Fotolia.
Informacje dodatkowe o serwisie zdjęć Fotolia
Fotolia, wiodący w Europie bank zdjęć typu microstock, z siedzibą w Nowym Yorku, dostarcza swoje usługi dla klientów 20 krajów i regionów, w 12 różnych językach. Posiadając w swoich zasobach wybór ponad 18 milionów obrazów cyfrowych i klipów wideo, Fotolia oferuje jedną z największych na świecie baz obrazów cyfrowych wysokiej jakości. Ponad 3,5 miliona osób wybiera serwis Fotolia jako źródło zdjęć, ilustracji, grafik wektorowych i wideo HD royalty-free w przystępnej cenie. Wraz z pojawieniem się Kolekcji Infinite, Fotolia stała się pierwszym ogólnoświatowym microstockiem oferującym obrazy pochodzące od profesjonalnych agencji, jak i artystów niezależnych. Przywództwo serwisu Fotolia w sektorze obrazów cyfrowych jest rozpoznawalne poprzez szeroką współpracę, m.in. z Associated Press.
Dołącz do serwisu Fotolia na Facebooku i Twiterze.
Kontakt dla prasy w Polsce:
Beata Jaroszewska
Dyrektor Operacyjny Fotolia
beata@fotolia.com
Tel. +48 22 389 70 52
Agencja PR:
Karolina Szaflarska
karolina.szaflarska@globalbrand.pl
Tel. + 48 22 253 30 00