Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Zacięta walka o tytuł najlepszej polskiej reklamy 2010 roku

Zacięta walka o tytuł najlepszej polskiej reklamy 2010 roku
2011-03-22

Pod obrady jury XV edycji ogólnopolskiego konkursu kreacji w reklamie „Kreatura 2011” wpłynęło w tym roku 114 zgłoszeń. Komisja złożona z pięciu uznanych polskich i zagranicznych ekspertów, po długich i burzliwych obradach wyłoniła już nominowanych do statuetek. Zwycięzców poznamy 30 marca br., podczas gali w warszawskim Centrum Artystycznym „Fabryka Trzciny”.


To wyjątkowa, piętnasta już edycja konkursu, w której do walki o tytuł najbardziej oryginalnych i najlepiej wykonanych polskich kreacji reklamowych zgłosiło się 61 firm – mówi Marzenna Reyher, redaktor naczelna magazynu „Media & Marketing Polska”.

Jury pod przewodnictwem Serge'a Fenenko (zarządzający projektami internetowymi w agencji Novocortex) stanęło przed trudnym zadaniem weryfikacji merytorycznej i jakościowej prac zgłoszonych w 12 kategoriach. W ciągu dwóch dni intensywnych obrad (15 i 16 marca) komisja, złożona z wybitnych ekspertów (Roman Balazs, red. naczelny Kreativ Online, Aleš Pavlin, partner zarządzający PERFO i profesor akademicki, Philippe Boutie, CEO Lamtar Planning & Communication i Maciej Nowicki, managing creative director agencji interaktywnej Hypermedia Isobar) wyłoniła nominowanych do statuetek. Lista nominowanych prac znajduje się na stronie konkursowej: www.konkurs.kreatura.pl.

 

Gala wręczenia nagród tegorocznej „Kreatury” odbędzie się 30 marca w warszawskim Centrum Artystycznym „Fabryka Trzciny”. Miejsce to, jak co roku, będzie gościło przedstawicieli najlepszych firm tworzących sztukę reklamową w Polsce, pasjonatów kreacji oraz przedstawicieli organizatora i mediów.

Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca magazynów „Media & Marketing Polska”, „Handel” i „Food Service”, newslettera MMP24, serwisu Handel Extra oraz portalu mediamikser.pl. Sponsorem głównym „Kreatura 2011” jest PKN Orlen.

Więcej informacji o konkursie „Kreatura 2011” znajduje się na Facebook'owym fan page oraz na stronie internetowej www.konkurs.kreatura.pl.


W zeszłym roku Jury "Kreatury" przyznało 19 nagród i nagrodę grand prix spośród 35 prac reklamowych, które trafiły na short-listę. W sumie do konkursu napłynęło 108 zgłoszeń od 49 firm.

 

Grand prix przyznano MarketShare za pracę zrealizowaną dla Webasto Petemar, za którą to nazwą kryje się samochodowe ogrzewanie postojowe. Na zlecenie marketera na zaśnieżonych pojazdach pojawił się odciśnięty napis: "...albo zamów Webasto". Zdaniem jurorów praca ta zdecydowanie wyróżniała się na tle pozostałych zgłoszeń, doskonale wpisując się w nowe trendy w komunikacji, w których coraz częściej wiodącą rolę odgrywają nie działania w mediach, ale akcje ambientowe nakierowane na bezpośrednią relację z konsumentem.

 

Zgłoszenia oceniało kilkuosobowe jury pod przewodnictwem Luciana Georgescu. To jeden z założycieli rumuńskiego rynku komunikacji, pierwszy rumuński kreatywny, pierwszy juror z Rumunii na międzynarodowych konkursach reklamowych (Portoroż i Nowy Jork).

 

Kontakt prasowy:

Paweł Sołowiej

Garden of Words

tel.(22) 829 85 72 wew. 16, e-mail: p.solowiej@gardenofwords.pl