Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Wystartował konkurs Golden Arrow 2011

Wystartował konkurs Golden Arrow 2011
2011-04-19

W czerwcu, już po raz szósty zostaną wręczone statuetki Golden Arrow dla najlepszych kampanii marketingu bezpośredniego, zrealizowanych w Polsce na przełomie 2010 i 2011 roku. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo VFP Communications i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Zgłoszenia można przesyłać drogą on-line do 6 maja br.

W konkursie Golden Arrow mogą wziąć udział wszystkie agencje, firmy, marketerzy oraz inne podmioty gospodarcze, które od 22 maja 2010 r. do 11 maja 2011 r. zrealizowały kampanię marketingu bezpośredniego lub inne aktywności związane z takimi kampaniami. Prace konkursowe można zgłaszać do 6 maja br. w 14 kategoriach, za pośrednictwem strony www.goldenarrow.pl. Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach zostaną uhonorowani statuetkami Golden Arrow.

Marketing bezpośredni to jedna z najbardziej aktywnych dziedzin w polskim biznesie – co roku powstaje ogromna liczba prac, począwszy od potężnych ogólnopolskich kampanii i programów lojalnościowych, kończąc na lokalnych mini akcjach informacyjnych i społecznych. Już po raz szósty, w ramach Golden Arrow będziemy starali się wybrać spośród setek zgłoszeń najbardziej twórcze i najlepiej zrealizowane projekty, które będą mogły godnie reprezentować polską branżę marketingu bezpośredniego – mówi Piotr Pokrzywa, dyrektor generalny SMB.

Główne kategorie konkursu Golden Arrow 2011, do których można zgłaszać prace to: wysyłka bezpośrednia i program lojalnościowy (business to business i business to consumer), promocja sprzedaży, experiential marketing (eventy, field-marketing z udziałem promotorów sprzedaży, ambient i marketing szeptany), program incentive travel, marketing internetowy (w tym m. in. kampania internetowa i marketing wirusowy), marketing mobilny, telemarketing, direct response advertising (m. in. prasa i TV), kampania zintegrowana, non profit, golden arrrow design, golden arrow open (dla prac trudnych do zakwalifikowania w powyższych kategoriach) i salon odrzuconych (kampanie przedstawione klientom, jednak niezaakceptowane lub niezrealizowane).


Gala wręczenia nagród Golden Arrow odbędzie się 17 czerwca 2011 r. w Centrum Artystycznym „Fabryka Trzciny” w Warszawie. Podczas gali zostanie przyznana również statuetka Najlepszego Telemarketera Roku, w ramach konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca magazynów „Media & Marketing Polska”, „Handel” i „Food Service”, newslettera MMP24, serwisu Handel Extra i portalu mediamikser.pl oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

 

 

Dodatkowe informacje dla dziennikarzy:
Paweł Sołowiej
Biuro prasowe Golden Arrow 2011
Garden of Words Sp. j.
Tel.: 22 829 85 72
E-mail: p.solowiej@gardenofwords.pl