Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Włącz kubek do reklamy

Włącz kubek do reklamy
2011-01-18

Branża reklamowa kreuje takie emocjonalne doświadczenia, które w powiązaniu z artykułami reklamowymi powodują wytworzenie silnej identyfikacji odbiorcy. Poprzez gadżety reklamowe dąży do wywołania u konsumenta trwałych, pozytywnych emocji, a co za tym idzie trwałego związku z firmą.


W reklamie emocje odgrywają podstawową rolę we wszystkich fazach komunikatu. Uzależnia się od nich spostrzeganie, zapamiętywanie, przypominanie komunikatów. Są także odpowiedzialne za budzenie żądzy posiadania i określanie poziomu zadowolenia.

 

Jednym z produktów reklamowych, który pozwala wywoływać trwałe, pozytywne emocje są kubki reklamowe.

 

Przeciętny kubek reklamowy jest oglądany przez swojego nabywcę ok. 50 minut. w ciągu dnia. Oznacza to, że logo firmy wbija się w pamięć w czasie 100 razy dłuższym od przeciętnej reklamy telewizyjnej.

 

Kubek reklamowy tworzy pozytywne emocje, wystarczy przypomnieć sobie kiedy po niego sięgamy. Są to chwile relaksu, przyjemności powiązanej z piciem kawy, herbaty lub ulubionego zimnego soku w upalny dzień. Co więcej, zaobserwowano, że do picia gorzkich lekarstw nie używa się ulubionych kubków. W dzisiejszych czasach coraz więcej osób cierpi na chroniczny brak energii i wigoru. Kawa i herbata jako naturalny produkt bez dodatku ulepszaczy, barwników, konserwantów i innych sztucznych substancji, kojarzy się z energią i pobudzeniem do życia. Jeśli potrzebujemy zdrowej energii, sięgamy po kawę czy herbatę i pijemy ją w ulubionym kubku.

 

W Europie i Stanach zjednoczonych reklamodawcy uwielbiają ceramikę reklamową. Ofiarowanie kubka reklamowego jest najbardziej przyjazną formą utrzymania więzi z Klientami.

 

Autor:

Ewa Ogiegło

www.proklient.pl