Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Wielka NOC Okazji w Lidlu

Wielka NOC Okazji w Lidlu
2012-06-06

Ostanie dwa weekendy były dla sklepów Lidl i ich klientów wyjątkowe… Po raz pierwszy w sklepach sieci można było zrobić zakupy w środku nocy i po raz pierwszy tłumnie pojawili się w nich klienci ubrani w piżamy. 26 maja oraz 1 i 2 czerwca w 10 spośród ponad 420 sklepów Lidl odbyły się szalone nocne zakupy. W ramach unikalnej akcji „Wielka Noc Okazji dla Facebookowiczów” kilka tysięcy osób skorzystało z nocnych obniżek w sklepach w Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Szczecinie i Barlinku.

Sklepy, które wzięły udział w tej spektakularnej akcji nie były przypadkowe. O tym, w których lokalizacjach odbędzie się nocna promocja zadecydowali wcześniej facebookowi Fani Lidla. To oni również mieli wpływ na to, które produkty dostępne będą w specjalnie obniżonych cenach. W każdym ze sklepów obniżono w sumie ceny 100 produktów.

A wszystko zaczęło się od specjalnej aplikacji, przygotowanej na profilu facebookowym sieci, która umożliwiała głosowanie na ulubione sklepy Lidl na terenie całego kraju.  Szczególną aktywnością wykazali się Facebookowicze z Warszawy, bo aż 3 warszawskie sklepy Lidl zostały wybrane do finałowej dziesiątki. Były to placówki przy ulicy Pileckiego, Grochowskiej i Kasprowicza. Jednak nie tylko duże miasta miały szansę na zwycięstwo. Świadczy o tym fakt, że sklep w Barlinku - czternastotysięcznym mieście w województwie zachodniopomorskim - dzięki aktywności mieszkańców również znalazł się w pierwszej dziesiątce, tuż obok sklepów z Warszawy, Poznania, Rzeszowa, Łodzi, Gdańska i Szczecina.


Mimo, że start akcji w każdej z lokalizacji zaplanowano na godzinę 00:05, to pierwsi klienci w piżamach i szlafrokach pojawili się przed sklepami już przed godziną 23. Po wielkim odliczaniu, pięć minut po północy, sklepy otworzyły się i rozpoczęła się Wielka Noc Okazji. Lidl przygotował dla swoich nocnych klientów sporo atrakcji. W każdym ze sklepów czekała na nich znakomita kawa oraz cieszące się ogromną popularnością rogaliki croissant. W sklepach znajdował się również specjalny punkt, w którym można było zrobić sobie zdjęcie upamiętniające nocne piżamowe zakupy, a kupującym przez całą noc towarzyszyła muzyka.

 

Dla 100 pierwszych osób, które pojawiły się na zakupach w piżamie, Lidl przygotował niespodziankę – wygodną i modną piżamę w prezencie. Akcja cieszyła się tak wielkim zainteresowaniem, że w sumie rozdano ich około tysiąca. Klienci wykazali się wielką kreatywnością i pojawili się nie tylko w strojach nocnych, ale także wcielali się w postaci superbohaterów. W jednym ze sklepów zakupy robił… sam Spiderman.  

Oprócz darmowych piżam i innych, przygotowanych przez wybrane sklepy atrakcji, na fanów Lidla czekały promocje cenowe.  W specjalnie przygotowanych sondach na profilu Lidla, Facebookowicze mogli wybierać, które produkty mają być objęte promocją. Akcja cieszyła się wielkim powodzeniem szczególnie pośród ludzi młodych. W Rzeszowie sklep Lidl licznie odwiedzili studenci, którzy świętowali  Juwenalia. Podobnie było w pozostałych miastach, gdzie późna pora nie odstraszyła klientów, a wręcz zachęciła do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu.

 

Chcieliśmy przede wszystkim zapewnić klientom dobrą zabawę, bo niewątpliwie zakupy rozpoczynające się po północy, a w dodatku robione w piżamie, nie są codziennością. Potwierdzili to nasi fani, którzy tłumnie przybyli  na noce otwarcia naszych sklepów - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. - To dzięki nim akcja odniosła tak duży sukces.


Cykl  nocnych zakupów w 10 lokalizacjach Lidl w całej Polsce był przygotowany dla klientów, ale przede wszystkim we współpracy z nimi. Dzięki wykorzystaniu potencjału mediów społecznościowych udało się stworzyć niespotykaną wcześniej akcję handlową oraz promocyjną ofertę idealnie dopasowaną do oczekiwań konsumentów. Organizując „Wielką Noc Okazji dla Facebookowiczów” Lidl po raz kolejny pokazał, że jest siecią, dla której zadowolenie klientów jest wartością nadrzędną.