Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Weber Shandwick zdobywa Digital Communication Awards 2011 za kampanię dla Monopoly

Weber Shandwick zdobywa Digital Communication Awards 2011 za kampanię dla Monopoly
2011-10-03

Weber Shandwick, jako jedyna agencja z Polski, zdobył międzynarodową nagrodę Digital Communictation Awards 2011. Uznanie jury w kategorii Online Competition zyskał projekt „Monopoly Polska” przygotowany dla Hasbro Poland.

Digital Communications Awards  to pierwszy międzynarodowy konkurs w całości poświęcony komunikacji w sieci. W jego jury zasiadają światowej sławy eksperci, zajmujący się kampaniami interaktywnymi. Nagrody przyznawane są w 33 kategoriach.


- To ogromny zaszczyt dla Weber Shandwick i to nie tylko dlatego, że jesteśmy jedyną nagrodzoną złotem agencją z Polski. Mamy świadomość, że walczyliśmy z najlepszymi agencjami interaktywnymi i reklamowymi w Europie – podkreśla Anna Czaplicka, partner zarządzający agencji Weber Shandwick, która odbierała nagrodę na gali w Berlinie.


Projekt Monopoly Polska był ogólnopolskim głosowaniem internetowym, w wyniku którego powstała narodowa plansza Monopoly. Plebiscyt rozpoczął się 20 lutego i trwał 29 dni. Jego celem, było nie tylko wyłonienie miast, które powinny się znaleźć w grze, ale także budowanie tożsamości lokalnej Polaków. Weber Shandwick przekonał społeczności lokalne, że bycie jednym z 22 miast wyróżnionych spośród ponad tysiąca to niebagatelny sukces. W tworzenie nowej planszy Monopoly włączyli się praktycznie wszyscy: urzędy miasta, lokalni politycy, media oraz sami mieszkańcy. Łącznie w plebiscycie oddano 2 mln 300 tys. głosów (1,5 mln unikalnych użytkowników). W ciągu niespełna 30 dni fan page akcji na Facebook’u polubiło 41 tysięcy Polaków. O całej kampanii pojawiło się ok. 1800 publikacji w prasie drukowanej, radiu, TV oraz Internecie.