Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Warszawskie Targi Reklamy dla Firm

Warszawskie Targi Reklamy dla Firm
2012-05-25

30 maja w Pałacu Prymasowskim odbędą się po raz pierwszy w Warszawie Targi Reklamy dla Firm. Swój udział zapowiedziało czterdziestu wystawców. W programie Targów przewidziane są interesujące wykłady i prezentacje. Organizatorem Targów jest spółka LUPO MEDIA Sp. z o.o.


Czym są Targi Reklamy? Jakich wystawców gromadzą? Jaki cel im przyświeca? I do kogo są skierowane?


Targi Reklamy dla Firm to nowy, dopracowywany od kilku lat projekt mający na celu ułatwienie przedsiębiorcom dostępu do regionalnego rynku reklamy. Pierwsza warszawska edycja tego wydarzenia odbędzie się 30 maja 2012 r. w salach Pałacu Prymasowskiego, w ścisłym centrum Warszawy. Od 2013 roku kolejne edycje Targów będą odbywały się w największych miastach wojewódzkich.


„Targi mają regionalny charakter i zdecydowanie wyróżnia je pomysł oparty o bezpośrednią komunikację na linii: specjaliści od reklamy – potrzebujący reklamy” – mówi Maja Wilk, pomysłodawca i organizator Targów Reklamy – „Wystawcy naszych Targów to agencje reklamowe, agencje interaktywne, agencje PR, ale też operatorzy powierzchni reklamowych, działy reklamy mediów, czy doradcy marketingowi. Zwiedzający to przedstawiciele lokalnych przedsiębiorstw, osoby decyzyjne w zakresie reklamy i marketingu. Regionalny charakter wydarzenia z pewnością korzystnie przekłada się na współpracę tych dwóch środowisk.”


Głównym cel Targów to swobodna wymianę informacji pomiędzy Wystawcami a Zwiedzającymi oraz umożliwienie bezpośredniego kontaktu agencjom i potrzebujących ich usług przedsiębiorcom. Dodatkowo organizatorzy zapraszają zarówno Wystawców jak i Zwiedzających na interesujące wykłady i prezentacje o tematyce związanej z marketingiem. Szczegółowy program tych wystąpień znajdą Państwo poniżej.


„Codziennie dostajemy zapytania dotyczące Wydarzenia. Przeprowadziliśmy rozmowy z przedstawicielami ponad 300 agencji reklamowych z Warszawy i regionu. Część z nich od samego początku jest zainteresowana naszym projektem i aktywnie uczestniczy w jego organizacji. Pozostali deklarują swoje uczestnictwo w kolejnej edycji Targów.” – mówi Radosław Kołodziej, Menadżer Targów.


Wydarzenie odbędzie się 30 maja 2012 roku w godz. 10:00-17:00 w salach Pałacu Prymasowskiego, w ścisłym centrum Warszawy przy ul. Senatorskiej 13/15. Organizatorem Warszawskich Targów Reklamy dla Firm jest spółka LUPO MEDIA Sp. z o.o., od 9 lat prowadząca największe w Polsce Targi Ślubne, które odbywają się cyklicznie w Łodzi. LUPO MEDIA to również agencja marketingowa, która zna uwarunkowania rządzące branżą reklamową. Doświadczenie w obu dziedzinach przyczyniło się do powstania projektu regionalnych Targów Reklamy dla Firm.


Wszelkie dodatkowe informacje nt. Targów Reklamy dla Firm znajdą Państwo na stronie internetowej Targów.

 

Program Targów i Wykładów


Targi Reklamy dla Firm to możliwość poznania i wybrania nowych agencji marketingowych, reklamowych, PR-owych, fotograficznych, kreatywnych, interaktywnych (a także wykonawców – firm producenckich, pracowni reklamowych, drukarni) oraz odkrycia narzędzi wspierających sprzedaż, budowanie relacji i dystrybucję informacji.

Na Targach Reklamy swoje oferty zaprezentują między innymi:
* agencje marketingowe,
* agencje PR,
* agencje interaktywne i social media,
* pracownie reklamowe,
* firmy producenckie i drukarnie,
* fotografowie i wideofilmowcy,
* dostawcy technologii kształtujących wizerunek,
* dostawcy narzędzi wspierających sprzedaż.

Zapraszamy na bardzo ciekawe wykłady, w programie między innymi:

  • Odpowiedzialność społeczna w e-biznesie, Magdalena Kostulska, UNDP (agenda ONZ)

 

  • Dobre praktyki w e-commerce i social media 360 stopni, Sławomir Kochański, Click Community

 

  • Najnowsze trendy w komunikacji do kobiet w nowych mediach, Maria Wnuk, ARBOinteractive

 

  • Marketing Automation: Nowość na polskim rynku marketingu Online, Grzegorz Błażewicz, Benhauer

 

  • Social media monitoring dla biznesu, Michał Sadowski, Brand24

 

  • Angażująca komunikacja, Arvind Juneja

 

  • Technologie kształtujące wizerunek na przykładzie rozwiązań biur prasowych, systemów dystrybucji informacji i komunikacji wideo firmy netPR.pl, Marek Woźniak, netPR

 

  • Marketing kontra kryzys, Jerzy Osika, Promedia

 

  • Język w reklamie, Arkadiusz Bednarski, One Invest

 

  • Psychologia koloru w reklamie, Visual Merchandising,dr Marek Borowiński

 

  • 5 największych wyzwań email marketingu 2012, Maciej Ossowski, GetResponse

 

  • Synergia treści, czyli Custom Publishing na nowo, Robert Kostka-Zawadzki, Inpingo

 

  • „Korzyści, nie dane” – czyli o tym jak wspieramy naszych Klientów z branży marketingowej, Mariusz Kuskowski, B2Bdata

 

  • Księgowość on-line: (?) nowy produkt, czy (?) nowy rynek. Wyzwania przy wprowadzeniu produktu mKsiegowa.pl na rynek, Witold Jurczyk, ERPmobile SA

 

  • Innowacyjne kanały komunikacji z klientem, Szymon Piekarz, Limtel

 

  • Podnieś skuteczność kampanii dzięki landing page, Błażej Abel, Landingi

 

  • Jak projektować do druku cyfrowego, by uniknąć błędów?, Katarzyna Urbanek, Cathrin oraz Krzysztof Buczkowski, Sihl

 

  • 3 najważniejsze cechy efektywnej reklamy dla małych i średnich firm, Marcin Hakemer-Fernandez