Aktualności
W poszukiwaniu doskonałości wszystko o opakowaniach na Międzynarodowych Targach Opakowań Packaging Innovations w EXPO XXI Warszawa

Podróż w czasie
Uczestników seminariów workShops z pewnością zainteresuje wykład SHAPING THE FUTURE OF PACKAGING. Stanisław Moczulski z Mëtsa Board opowie o aktualnych trendach oraz oczekiwaniach stawianych twórcom opakowań przyszłości. Podczas seminariów odbędzie się również wykład dla fanów storytellingu budowanego na kanwie bogatej historii marki. Na ich uwagę może zasłuzyć prezentacja na temat tradycji i historii Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A. opowiedzianej… na nowo. Seminarium poprowadzą Jakub Kopczyński z Fabryki Kopernik i Cezary Kubiak z agencji Lookin’ Good Sp. z o.o..
W stronę Klienta
Naładowane technologią, kolorowe, świecące lub pachnące – metod na przyciągnięcie uwagi Klienta wydaje się być wiele. Jednak co tak naprawdę powinno komunikować opakowanie, które wybierają konsumenci? O tym jak projektować opakowanie marki własnej, by wyróżniało się na półce opowie Edyta Dembińska z „Piotr i Paweł” S.A.. W co zapakować niszowy produkt, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów opowie natomiast Przemysław Kędzierski z Browaru Raduga (case study).
Z głową
Paczki od serca
Gości Targów Packaging Innovations bez wątpienia zainteresuje case study znanego w całym kraju projektu SZLACHETNA PACZKA. Anna Bondarzewska i Diana Nomańczuk porozmawiają z uczestnikami seminariów o marketingu społecznie odpowiedzialnym. Prezentacja na temat paczek, które nie sprzedają, a uszczęśliwiają swoich adresatów zapowiada się wyjątkowo ciekawie.
Przegląd rynku
Pełen harmonogram seminariów workShops jest dostępny na stornie Targów. Uczestnictwo
Bilety na Targi Packaging Innovations można odebrać po bezpłatnej rejestracji uczestnictwa online, na stronie wydarzenia.
Więcej informacji na: www.packaginginnovations.pl
17-18 kwietnia 2018 r.