Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

TK Maxx startuje z kampanią reklamową w telewizji

TK Maxx startuje z kampanią reklamową w telewizji
2012-04-16


TK Maxx – sieć sklepów oferująca ubrania i akcesoria znanych marek w cenach zawsze do 60% taniej* – rozpoczyna kampanię reklamową obejmującą największe stacje telewizyjne w Polsce. Spot promujący sezon letni, a także edukujący w zakresie unikalnego konceptu TK Maxx będzie emitowany od 16 kwietnia 2012 na antenie telewizji TVN, Polsat i AT Media. Kampania obejmuje także reklamę w prasie, Internecie i radiu.


Celem kampanii jest edukacja obecnych i potencjalnych klientów na temat unikalnego konceptu marki – systemu`off-price`. TK Maxx oferuje produkty znanych marek i światowych projektantów z aktualnych sezonów w cenach zawsze do 60% taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na Świecie. Jest to możliwe dzięki pracy kupców, którzy codziennie podróżują po całym świecie, negocjując najlepsze ceny ubrań, akcesoriów, obuwia z właścicielami marek oraz przedstawicielami projektantów.


Spot reklamowy wykorzystany w kampanii skierowany jest bezpośrednio do polskich odbiorców. Materiał przedstawia filozofię marki i przybliża odbiorcom - klientów TK Maxx - pasjonatów smart shoppingu, kochających polować na oryginalne, modowe propozycje, za które płacą zawsze do 60% taniej*. Spot będzie emitowany w takich stacjach telewizyjnych, jak: TVN, Polsat, kanały AT Media i Discovery. Kampania obejmuje także reklamę prasową w najważniejszych tytułach magazynów kobiecych i lifestyle’owych. Ponadto, TK Maxx zaplanował intensywne działania reklamowe w Internecie, m.in. na ogólnopolskich i lokalnych portalach internetowych oraz w ramach platformy VOD. Wsparciem kampanii będą też spoty radiowe emitowane na antenie wybranych lokalnych rozgłośni radiowych.


Kreację kampanii przygotował Dział Marketingu TK Maxx. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC Global. Spot reklamowy został nakręcony w Argentynie oraz Patagonii, a jego autorem jest szwedzki reżyser Anders Hallberg, który ma na koncie wiele nagrodzonych kampanii reklamowych, m.in. dla marki IKEA, Orangina czy Skoda. W filmie reklamowym można zobaczyć m.in. brazylijską modelkę Adrianę Limę, znaną z kampanii Victoria’s Secret oraz kalendarza Pirelli.

 

Źródło: TK Maxx