Aktualności
Telemarketing RemaDays wystartował – docieramy aż do 24 krajów Europy!
GJC International, współorganizator Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays, rozpoczął kolejną odsłonę międzynarodowej kampanii telemarketingowej, której celem jest dotarcie do zagranicznych agencji reklamowych i zaproszenie ich do udziału w przyszłorocznej edycji wydarzenia.
W ramach działań kontaktujemy się z najbardziej aktywnymi firmami i agencjami reklamowymi aż z 24 europejskich krajów. Nasza kampania jest jednym z najważniejszych elementów budowania międzynarodowej promocji na targów RemaDays. Możemy zaryzykować stwierdzenie że obecnie nikt nie prowadzi tak szeroko zakrojonej międzynarodowej promocji wydarzenia.
„Wiemy jak ważnym elementem promocji są działania telefoniczne. Regularnie przez cały rok mamy kontakt z dystrybutorami upominków reklamowych z całej Europy. Wierzymy, że nasza praca przyniesie wymierne efekty i wielu zagranicznych gości nawiąże relacje biznesowe z wystawcami RemaDays” – podkreśla Sebastian Ząbek, Prezes GJC International.
W ramach telemarketingu zespół konsultantów przedstawia najważniejsze atuty nadchodzącej edycji RemaDays, która odbędzie się w dniach 27–29 stycznia 2026 roku w Ptak Warsaw Expo. Uczestnicy targów mogą liczyć na trzy intensywne dni pełne inspiracji produktowych, rozwiązań technologicznych i możliwości nawiązania wartościowych relacji biznesowych.
RemaDays to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży reklamowej w Europie – miejsce, w którym co roku spotykają się producenci, dystrybutorzy, agencje i przedstawiciele wszystkich sektorów branży reklamowej.
Zapraszamy do udziału i bezpośredniego kontaktu z naszym zespołem.
Więcej informacji na: www.remadays.com


