Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

System wystawienniczy I’M CUBE zaprojektowany przez Terytorium

System wystawienniczy I’M CUBE zaprojektowany przez Terytorium
2019-12-30

Terytorium Sp. z o. o. istnieje na polskim rynku już od 16 lat. To firma działająca w marketingu BTL, czyli działania z pogranicza marketingu, designu, produkcji i merchandisingu, których finałem jest fizyczny wytwór wspierający sprzedaż produktów. Below the Line, to marketing, realizujący produkty, które mają bezpośredni kontakt z klientem w miejscu sprzedaży.  Reklama BTL przybiera najróżniejsze formy od standów, ekspozytorów, po woblery, dyspensery, hangery, reklamę podświetlaną, aż po projektowanie przestrzeni wystawienniczej i shop fitting.

Firma działa w 6 obszarach: store in store, wizualizacje kategorii, stoiska targowe, sprzęt marketingowy, shop fitting i outdoor branding. 

Terytorium ma na koncie współpracę z firmami takimi jak: Danone, Coca-Cola, LG, Maspex, Nestle, Mars, Wielton, Pfleiderer i wiele innych. W znaczącej mierze jest to współpraca stała i wieloletnia. Realizuje projekty zarówno w miejscu sprzedaży, w sieciach takich jak: Carrefour, Auchan, E. Leclerc, po elektromarkety: Media Markt, Media Expert, Neonet.

Znaczącą grupę projektów firmy, od lat zajmuje realizacja stoisk targowych. To przestrzeń działań, która jest wymagająca, bywa dużym wyzwaniem, ale jest też bardzo efektowna. Często wiąże się z przedsięwzięciem o charakterze architektonicznym, z przeliczeniami konstruktorskimi. Zabudowy targowe wykonywane są z najróżniejszych materiałów, a ich celem jest stworzenie przestrzeni prezentacji marki i miejsca spotkania z klientem. 


Jak powstał system wystawienniczy CUBE

Na początku roku 2019 Terytorium stworzyło autorski system wystawienniczy. Po zrealizowaniu prototypu i testach system został zgłoszony jako wynalazek. Jest obecnie przedmiotem zgłoszenia patentowego w Urzędzie Patentowym RP .

„Powstanie autorskiego systemu było odpowiedzią na potrzeby rynku” – mówi Łukasz Majewski, projektant CUBA.

„Stoiska projektowaliśmy od lat, od małych zabudów na eventy, po wielkie kilkusetmetrowe stoiska na wielkie międzynarodowe imprezy targowe. Spotykaliśmy się często z sytuacją, w której klienci decydowali się wziąć udział w targach i zbudować stoisko trochę na ostatnią chwilę. Taka często jest dynamika rynku. Wiązało się to z tym, że na projektowanie i budowę stoiska nie zostawało dużo czasu. Choć nawet to, nie było największym problemem. Motorem powstania naszego systemu CUBE był fakt, że większość stoisk była jednorazową inwestycją. Stoisko targowe to kosztowny projekt,  który po targach najczęściej lądował na śmietniku. Wiemy, że na rynku istnieją stoiska wielorazowe, niestety najczęściej są one mało estetyczne. Zazwyczaj, to aluminiowe ramki albo surowe profile aluminiowe, które po złożeniu wyglądają wszystkie tak samo. Celem prezentacji na targach jest wyróżnienie, zbudowanie marki, jest efekt przykuwający uwagę i przyciągający klientów. Ciężko pogodzić te dwa bieguny – systemowe, proste rozwiązanie i niepowtarzalne stoisko. Opracowaliśmy, nasz, autorski system CUBE i chyba nam się udało.”


Czy stoisko targowe może być eko? Społeczna odpowiedzialność biznesu

Żadna organizacja nie działa w próżni. Prowadzona polityka i wartości, którymi kieruje się każda firma kształtują otoczenie. Firma stawia sobie za cel minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko. To właśnie świadomość ekologiczna była kolejnym powodem powstania systemu targowego I’M CUBE. Konstrukcja została opracowana tak, aby wykorzystać ją na wielu wydarzeniach i na wiele sposobów. CUBE nie jest jednorazówką, która po jednej imprezie trafia na śmietnik. Dodatkowo głównym materiałem wytwarzania CUBA jest aluminium, które prawie w 100% jest materiałem odnawialnym.


Pierwszy system targowy z ekologicznym programem zwrotów.

Ważne jest, co robimy z odpadami. A nade wszystko, co decydujemy się wyrzucić i dlaczego. Czy ta rzecz naprawdę musi być zastąpiona nową? Czy nie można jej już wykorzystać? Co z nią się stanie? Projektując CUBE firma zadawała sobie te pytanie. 
„Słuchamy otoczenia i z troską myślimy o środowisku naturalnym.  CUBE zbudowany jest tak, aby używać go wielokrotnie i na wiele sposobów. Jeśli jednak masz plan tylko na jedną imprezę i nie wiesz, co zrobić ze swoim CUBEM po targach. Nie posiadasz magazynu lub po prostu nie planujesz w najbliższym czasie udziały w imprezach targowych, CUBA możesz zwrócić nam. Opracowaliśmy innowacyjny w branży program zwrotów. Działa on na zasadzie butelki zwrotnej. Po prostu po zakończonej imprezie demontujemy zabudowę i jeszcze za nią zapłacimy. Nasz klient może otrzymać zwrot w wysokości około 10% wartości stoiska, w zależności od wielkości zabudowy i jej aranżacji.” – wyjaśnia Patrycja Ficek, zajmująca się realizacją stoisk z wykorzystaniem systemu CUBE.


Stoiska targowe mogą być piękne. Dobry dizajn obroni się sam.

Konstrukcja CUBA jest bardzo prosta. Belki systemu zostały zaprojektowane tak, żeby uzyskać trwałą i bezpieczną konstrukcję. Celem nadrzędnym była funkcjonalność, ale bez ustępstw estetycznych. CUBE składa się prosto, choć nie znajdzie się na nim spawów ani widocznych śrub. Wszystkie elementy montażowe ukryte są wewnątrz.  CUBE daje także wiele możliwości aranżacyjnych. Nawet wykorzystując ten sam zestaw na kolejną imprezę można stworzyć zupełnie nową, odmienną aranżację. Co ważne, każdą konstrukcję można rozbudować i zaaranżować na wiele sposobów. Wykorzystując system wystawienniczy CUBE można zbudować: stoiska targowe, zabudowę na konferencję, wyspę sprzedażową, punkty informacyjne, store in store.

Więcej o firmie i ofercie znajdziesz na witrynach www

i pod adresem e-mail: oferta@cubeexpo.pl