Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Świat widziany oczami kota

Świat widziany oczami kota
2011-09-23

Bohaterem jesiennej kampanii marki Friskies jest Le Bobo – kot fotograf, który zachęca miłośników zwierząt do poznania świata z kociej perspektywy. Zdjęcia wykonane przez wyjątkowego artystę można będzie oglądać od 24 września w Pasażu Wiecha w Warszawie. Również inne domowe koty mogą zacząć robić zdjęcia – jeśli ich właściciele otrzymają specjalne aparaty Pet’s Eye View w rozpoczętym już konkursie marki.


Świat z kociej perspektywy, uwieczniony na zdjęciach zrobionych przez Le Bobo, można będzie podziwiać od 24 września do 2 października na wystawie w Pasażu Wiecha.

Już teraz próbki twórczości niecodziennego fotografa dostępne są na stronie www.friskies.pl/lebobo. Przykładowe zdjęcie wraz z opisem zamieszczonym w serwisie: „Koty lubią popatrzeć na świat z wysoka i spacery na krawędzi ryzyka. Tutaj Le Bobo w drodze po poręczy tarasu... pewnie na dach”

Miłośnicy kotów, którzy chcieliby, aby i ich pupile zaczęli przynosić fotograficzny łup ze swoich tajemniczych wypraw, powinni do 30 września zalogować się na www.friskies.pl/lebobo, uzasadnić, dlaczego to właśnie ich kot byłby najlepszym fotografem oraz załączyć swoje zdjęcie z kotem.

Spośród wszystkich odpowiedzi jury wybierze najciekawsze i zaprosi do drugiego etapu konkursu 150 osób, które otrzymają specjalne kocie aparaty Pet’s Eye View.

Uczestnicy drugiego etapu, który rozpocznie się 4 października i potrwa do 30 października br., poproszeni zostaną o zamieszczanie na stronie konkursu pięciu najciekawszych, najzabawniejszych, najbardziej poruszających zdjęć zrobionych przez swoich pupili.

Właściciel najzdolniejszego kota fotografa otrzyma notebook Sony Vaio. Kolejne trzy osoby, których koty uwiecznią najciekawsze momenty, dostaną profesjonalne aparaty Nikon, a trzydziestu uczestników zostanie nagrodzonych fotokodami o wartości 100 zł, umożliwiającymi stworzenie własnej fotoksiążki.

Trwającą od 5 września do końca października kampanię prasową i internetową promującą przedsięwzięcie przygotowała agencja MEC. Stronę Le Bobo stworzyła agencja Ad Pistols.

 

Źródło: Marketing przy Kawie