Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Stwórz niepowtarzalną kartkę świąteczną z Fotolią

Stwórz niepowtarzalną kartkę świąteczną z Fotolią
2013-03-18

Święta Wielkanocne to jeden z niewielu momentów roku, kiedy Polacy wysyłają sobie życzenia na specjalnych, świątecznych kartkach. Dlatego też warto – przy niewielkim nakładzie czasu i kosztów – samodzielnie wykonać specjalną kartkę świąteczną. Z pomocą przyjdzie nam Fotolia, gdzie znajdziemy miliony wielkanocnych zdjęć i grafik, w niskich cenach.

 

Rodzinne spotkania, wiosenne spacery oraz święcenie pokarmów to niezaprzeczalne elementy Świąt Wielkanocnych. W tym czasie tradycyjnie też nasze myśli biegną ku najbliższym oraz przyjaciołom, z którymi z różnych względów nie możemy się zobaczyć. W takich momentach warto wyrazić swoją pamięć, dzięki niebanalnej kartce świątecznej, szczególnie jeśli wykonamy ją osobiście, wybierając spośród milionów wielkanocnych obrazów i grafik banku zdjęć Fotolia.

 

Zaprojektuj kartkę internetową

 

Niezależnie od tego czy mamy bardziej tradycyjne podejście do świąt czy zupełnie nowoczesne jedno jest pewne – elektroniczna kartka zawsze dojdzie na czas i to do najdalszych zakątków świata. Aby w tak osobisty i kreatywny sposób wyrazić swoje życzenia, wystarczy znajomość obsługi nawet najprostszych programów graficznych oraz kilka zdjęć lub grafik wektorowych przedstawiających motywy wielkanocne. Programy graficzne dają ogromne możliwości obróbki obrazów, dzięki czemu samodzielnie możemy stworzyć niepowtarzalną kompozycję świątecznych zdjęć, ozdobnych grafik oraz napisanych specjalną czcionką życzeń. Przygotowany plik najlepiej zapisać w formacie .jpg, który następnie wysyłamy jako załącznik bądź wklejamy w treść maila, aby odbiorca od razu mógł zobaczyć jego zawartość.

W naszej bazie znajdują się miliony plików, które można ogólnie nazwać „wielkanocnymi”. Co roku o tej porze obserwujemy ogromne zainteresowanie tą tematyką wśród naszych klientów, szczególnie, że pojedyncze zdjęcia możemy kupić już od 0,54 zł w abonamencie – powiedziała Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny Fotolia na Polskę. 

 

Wydrukuj niepowtarzalną kartkę

 

Osoby, których podejście do wysyłania świątecznych kartek jest bardziej tradycyjne mogą wydrukować własnoręcznie zaprojektowane kartki. Jeżeli nasze umiejętności nam na to pozwalają, warto pomyśleć o samodzielnym druku nawet na domowej drukarce. Wtedy ozdobny papier oraz własnoręcznie napisane życzenia nadadzą całości naprawdę wyjątkowego, świątecznego charakteru. Tak przygotowane kartki można również udekorować kolorowymi wstążkami.

 

Jeżeli natomiast chcemy aby kartka była profesjonalna lub też szykujemy się do naprawdę dużej wysyłki warto postawić na druk cyfrowy. W takim przypadku konieczne będzie zakupienie zdjęć w większym rozmiarze, w banku zdjęć Fotolia będzie to co najmniej format M, czyli ok. 1400 x 1400 pikseli. Oczywiście w przypadku skorzystania z usług profesjonalnej drukarni konieczne będzie odpowiednie przygotowanie pliku – w takim przypadku najlepiej skorzystać z profesjonalnego programu, w którym przygotujemy plik w trybie CMYK. Koszt pojedynczego wydruku nie powinien przekroczyć 2-3 złotych.

 

 

***

Informacje dodatkowe o banku zdjęć Fotolia

Fotolia, wiodący w Europie bank zdjęć typu microstock, z siedzibą w Nowym Yorku, dostarcza swoje usługi dla klientów 22 krajów i regionów, w 13 różnych językach. Posiadając w swoich zasobach wybór ponad 21 milionów obrazów cyfrowych i klipów wideo, Fotolia oferuje jedną z największych na świecie baz obrazów cyfrowych wysokiej jakości. Ponad 3,9 miliona osób wybiera serwis Fotolia jako źródło zdjęć, ilustracji, grafik wektorowych i wideo HD royalty-free w przystępnej cenie. Wraz z pojawieniem się Kolekcji Infinite, Fotolia stała się pierwszym ogólnoświatowym microstockiem oferującym obrazy pochodzące od profesjonalnych agencji, jak i artystów niezależnych. Przywództwo serwisu Fotolia w sektorze obrazów cyfrowych jest rozpoznawalne poprzez szeroką współpracę, m.in. z Associated Press.

Dołącz do serwisu Fotolia na Facebooku i Twiterze.

Kontakt dla mediów w Polsce:

Beata Jaroszewska

Dyrektor Operacyjny Fotolia

beata@fotolia.com

Tel. +48 22 389 70 52

Agencja PR:

Karolina Szaflarska

karolina.szaflarska@globalbrand.pl

Tel. + 48 22 253 30 00