Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Sprawna obsługa klienta dzięki systemowi call center. Jak to możliwe?

Sprawna obsługa klienta dzięki systemowi call center. Jak to możliwe?
2021-11-02

Praca w call center nie bez powodu nazywana bywa potocznie “pracą na słuchawce”. W końcu rozmowy telefoniczne z klientami (obecnymi i potencjalnymi) to istota tej pracy. Oczywiste wydaje się więc to, że podstawowym i niezbędnym narzędziem pracy w call center jest telefon. Nowoczesne rozwiązania na rynku technologicznym stwarzają jednak mnóstwo nowych możliwości i zaskakują. System call center to rozwiązanie, które polubisz od razu i które pomoże Ci poprawić wydajność pracy. Na czym to polega? 

Telefonia stacjonarna w… chmurze

Dziś trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie bez internetu. Wystarczy drobna, krótkotrwała awaria sieci, by znacznie utrudnić, a wręcz sparaliżować funkcjonowanie, zarówno w przypadku prywatnych spraw, jak i funkcjonowania firmy. 

 

Internet daje nam niemal nieograniczone możliwości kontaktu i załatwiania wielu spraw. Odkąd mamy dostęp do wielu różnych komunikatorów, aplikacji, programów i systemów, rola telefonu znacznie straciła na ważności. Możemy przecież sprawnie komunikować się na wiele innych sposobów. 

 

Są jednak takie sytuacje, w których telefoniczny kontakt jest tym najszybszym i najsprawniejszym. System call center to nowoczesne, wydajne i niezawodne rozwiązanie, które łączy to, co najlepsze, a więc szybkość i łatwość połączenia telefonicznego z możliwościami, jakie daje internet. 

Czym jest system call center i dlaczego warto go wdrożyć?

Wdrożenie nowoczesnego systemu call center może poprawić konwersję o nawet 23%. Czym jest system call center? To nowoczesna platforma stworzona przez Systell, do wygodnej i kompleksowej obsługi różnych kanałów komunikacji w firmie. Zintegrowany system call center łączy możliwości telefonu, chatu, SMS, emaila, infolinii, formularza kontaktowego, programów do tele- i wideokonferencji, a także wiadomości głosowych. 

 

Wszystkie dane są przechowywane w chmurze, dzięki czemu dostęp do nich masz z jednego urządzenia, niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajdujesz. Do obsługi systemu wystarczy nawet smartfon z dostępem do sieci. To rozwiązanie, które zrewolucjonizuje  także pracę zdalną.

 

Z poziomu systemu masz dostęp do CRM, dzięki czemu relacje z klientami będą zawsze pod kontrolą i na wyciągnięcie ręki. System zapewnia również wygodne przechowywanie plików i łatwy dostęp do nich, a także automatyzację obsługi zgłoszeń (ticketów). 

 

Dzięki temu telefoniczna obsługa klienta będzie o wiele sprawniejsza, szybsza i bardziej efektowna. Bardzo szybko przełoży się to nie tylko na poprawę wyników firmy, ale także na zaufanie klientów. Wszystkie najważniejsze dane będą zawsze pod ręką, co znacznie usprawni komunikację zarówno z klientami, jak i wewnętrzną. Sprawna i szybka obsługa klienta to jeden z najważniejszych czynników decydujących o zaufaniu do konkretnej marki. 

 

System call center od Systell jest również zintegrowany z wieloma zewnętrznymi aplikacjami, a także chroniony na 4 poziomach SLA. Wszystko to sprawia, że to jedno z najczęściej wybieranych rozwiązań w różnych firmach: tych małych, średnich i w korporacjach. 


Potrzebujesz w swojej firmie systemu call center? Zajrzyj na strone https://systell.pl/system-call-center/ i sprawdź co wyróżnia oprogramowanie firmy Systell.