Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Specjalizacja produkcyjna drukarni internetowej. Czy warto?

Specjalizacja produkcyjna drukarni internetowej. Czy warto?
2020-05-22


Coraz większa ilość drukarni i stron, które tylko pośredniczą w sprzedaży produktów poligraficznych przez internet skłania do zastanowienia. Czy oferta drukarni powinna być kompleksowa?

Z jednej strony klienci mają różnorodne potrzeby, ale oczekują też, że drukarnia będzie realizowała wiele produktów tak, jakby się w nich specjalizowała. Prowadzi to do sytuacji, gdzie niektóre produkty realizowane są bardzo rzadko i brakuje sprawnego systemu na szybką produkcję takich zamówień. To może prowadzić do obniżenia jakości i zadowolenia klientów.

Firmy, które zgłębiają jeden temat i specjalizują się w określonej kategorii produktów mogą dzięki temu dopracować je do perfekcji. Procesy obsługi klienta i produkcji też są ułatwione, gdy firma ma ograniczoną ofertę. Dużo łatwiej też przyciągać klientów wizją doskonałych specjalistycznych produktów i szybkiej obsługi.

Niełatwo jest świadomie zrezygnować z części rynku i zostawić produkty, o które klienci też pytają. Ale w ten sposób firma ma szansę zostać branżowym liderem w swojej kategorii. Z kilkunastoletniej historii doświadczeń ​drukarni naklejek POLINAL​ wynika, że strategia specjalizacji długoterminowo przynosi bardzo dobre efekty. Konsekwentne skupienie na druku naklejek sprawia, że lojalność klientów i ich zadowolenie w POLINAL są bardzo wysokie.

Specjalizacja to ciekawa strategia rozwoju w branży poligraficznej.

POLINAL ® Producent oznakowań | Drukarnia naklejek