Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Salve Polska Sp. z o.o. nową firmą Członkowską Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych

Salve Polska Sp. z o.o. nową firmą Członkowską Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych
2011-06-29


"Jesteśmy producentem artykułów promocyjnych, współpracujemy z wieloma agencjami reklamowymi. Świadczymy także usługi dla firm i instytucji jako agencja reklamowa. Od początku działalności firmy bierzemy udział w targach reklamy Euro Reklama w Poznaniu oraz RemaDays w Warszawie. Poprzez wstąpienie do PIAP chcemy zaznaczyć swoją obecność na rynku i wśród firm z branży artykułów reklamowych. Członkowstwo w PIAP podniesie nasza wiarygodność i da klientom pewność, że zostaną obsłużeni na najwyższym poziomie" – mówi Anna Paszczyk- asystent w firmie Salve Polska Sp.z o.o.

Firma Salve Polska powstała w 2000 roku. Dziś ma stabilną pozycję na rynku i opiera sie wyłącznie na własnej krajowej produkcji. Współpracuje z firmami w kraju i za granicą. Aby sprostać zmieniającym  się wymaganiom klientów stale poszerza swój asortyment w zakresie modeli, rodzajów i kolorów skór. Podstawę produkcji stanowią wykonane ze skór naturalnych portfele, etui na karty, wizytowniki, paski, kosmetyczki, organizery i teczki konferencyjne, kalendarze. Umożliwa także klientom realizację indywidualnych projektów i znakowanie własnym logo - tłoczenie na skórze, laserowy grawer.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 126 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku  z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

 

Źródło: www.piap-org.pl