Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Rynek upominków reklamowych: Optymistyczna wizja...

Rynek upominków reklamowych: Optymistyczna wizja...
2011-01-17

Rynek upominków reklamowych zaczyna się podnosić z kryzysu, jaki miał miejsce w 2009 roku.

 

Z przeprowadzonych, w pierwszym kwartale tego roku badań przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych, wynika iż 71% dostawców z branży artykułów promocyjnych i niespełna połowa dostawców zrzeszonych w PIAP prognozuje wzrost sprzedaży. Spodziewane wzrosty wiążą się z poprawą nastrojów na rynku reklamowym. Nie widać już tak drastycznych cięć budżetów jakie miało miejsce w ubieglym roku. Pierwszy kwartał 2010 r. wśród 70% badanych przyniósł utrzymanie podobnego poziomu lub wzrost obrotów. Jednakże, co trzecia firma odnotowała spadek sprzedaży. - Wszystko wskazuje na to, że najgorszy okres mamy już za sobą, przed nami sezon świąteczny, który w wielu firmach przynosi nawet 70% rocznych obrotów ze sprzedaży.

 

Dodatkowo PIAP planuje wsparcie działań dostawców poprzez kampanię wizerunkową artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia reklamowego - mówi Magda Owczarska wiceprezes PIAP. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa, prawie 50% głównych dostawców artykułów reklamowych zrzeszonych w PIAP. Badania zrealizowano za pośrednictwem systemu Paxonta.com.