Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Ruszyła kampania „Lubelskie – jasne, że do przodu”

Ruszyła kampania „Lubelskie – jasne, że do przodu”
2011-09-12

 

Kampania wizerunkowo-promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego ma na celu podtrzymanie pozytywnego wizerunku marki RPO województwa lubelskiego oraz uświadomienie mieszkańcom Lubelszczyzny, jakie korzyści przynosi wdrażanie programu i jak wiele projektów współfinansowanych ze środków RPO WL jest realizowanych w ich bezpośrednim sąsiedztwie.

 

Hasło kampanii to „Lubelskie – jasne, że do przodu”. Główne aktywności kampanii przewidziane są na wrzesień i październik. Kampania kierowana jest głównie do ludzi młodych oraz do odbiorców rezultatów wdrażania programu. Ma skłonić ich, aby związali swoją przyszłość z rozwijającym się regionem, aby zobaczyli tu szanse swojego rozwoju oraz postrzegali Lubelszczyznę jako miejsce przyjazne do życia i pracy.

 

W ramach kampanii przygotowano spot reklamowy, który zostanie wyemitowany w kinach Lublinia, Chełma, Białej Podlaskiej, Puław i Zamościa. Prezentacji spotów będą towarzyszyły wydarzenia promocyjne przed seansami filmowymi. Spot radiowy pojawi się na antenach Radia Lublin, Radia Złote Przeboje, Puls Lublin, ESKA Lublin oraz ESKA Zamość.

 

Pozostałe kanały komunikacji to reklama zewnętrzna (billboardy, autobusy) i Internet oraz media społecznościowe: YouTube i Facebook.

 

W kampanii RPO WL wykorzystano stylistykę hip-hopu. Postawiono na szczery, bezpośredni komunikat, jaki gwarantuje, zdaniem twórców kampanii, ten rodzaj muzyki. Taka niekonwencjonalna formuła kampanii została zaakceptowana przez Urząd Marszałkowski.

 

Do współtworzenia kampanii zaproszony został lokalny artysta Tomasz Dymek, znany jako Dolar . To lubelski twórca, silnie zaangażowany w działania na terenie województwa. Jest dobrze znany na scenie ogólnopolskiej, ale podkreśla w swej twórczości, że lubelskie to jego miejsce. Reprezentuje młode pokolenie, któremu kampania ma uświadomić, że efekty programu dotyczą każdego z nich.

 

Źródło: Marketing przy Kawie