Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

RUSZYŁA DRUGA EDYCJA ŚWIATOWEJ AKCJI REMIX OUR FUTURE MARKI HEINEKEN

RUSZYŁA DRUGA EDYCJA ŚWIATOWEJ AKCJI REMIX OUR FUTURE MARKI HEINEKEN
2013-01-28

4 grudnia 2012r. ruszyła druga odsłona konkursu Remix our Future na projekt butelki piwa holenderskiej marki Heineken. Kampania skierowana jest zarówno do profesjonalnych designerów oraz utalentowanych miłośników marki Heineken, potrwa do 1 marca 2013r. Zwycięski projekt znajdzie się w specjalnej limitowanej edycji dostępnej na całym Świecie pod koniec tego roku.

 

W tym roku marka Heineken obchodzi swoje 140-lecie istnienia. Z tej okazji, już po raz drugi rusza akcja Remix our Future, w której każdy - niezależnie czy jest profesjonalnym designerem, czy też amatorem, przy użyciu aplikacji dostępnej na Facebooku, ma szansę wykreować własną butelkę przyszłości marki Heineken. Wystarczy wejść na stronę www.yourfuturebottle.com, by w łatwy i intuicyjny sposób stworzyć autorski projekt butelki kultowego piwa. Aplikacja ruszyła 4 grudnia 2012 r.  Zgłoszenia będą przyjmowane do 1 marca 2013 r.

 

Spośród wszystkich zgłoszeń, międzynarodowe Jury, wybierze trzydziestu finalistów, których prace zostaną zaprezentowane podczas jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży designu - Design Week w Mediolanie. Z finałowej trzydziestki, mediolańska publiczność, wyłoni jednego zwycięzcę, którego imię na zawsze zapisze się w historii marki Heineken. Przy ocenie projektów brane będzie przede wszystkim kreatywne podejście do zadania, a także wyraźne nawiązanie do dorobku marki Heineken.

 

W skład międzynarodowego grona Jury wchodzą: Mark van Iterson (Global Head of Design marki Heineken), Joshua Davis (pionier w dziedzinie grafiki cyfrowej), redaktor Cool Hunting Evan Orensten i współzałożyciel programu Pecha Kucha - Mark Dytham. Zwycięski projekt już w grudniu 2013 r. zostanie wykorzystany przy specjalnej Edycji Limitowanej butelki Heinekena na lata 2013/2014. Jeden z członków Jury, Joshua Davis, na podstawie najlepszej grafiki, zaprojektuje etui na unikalny zestaw, w którym znajdzie się zwycięski projekt.

 

Dla osób z Polski, których prace znajdą się w finałowej setce, Heineken zasponsoruje wyjazd i pobyt na Design Week w Mediolanie.

 

Celem kampanii Remix our Future ma być ugruntowanie pozycji marki Heineken w świecie designu.

Za realizację projektu w Polsce odpowiadają agencje Leo Burnett, K2, MediaVest oraz 24/7 PR.

 

Więcej informacji i szczegóły dotyczące udziału w konkursie, dostępne są pod adresem: www.yourfuturebottle.com

 

O marce Heineken®:

Marka Heineken, nazwana tak od nazwiska założyciela firmy – Gerarda Adriaana Heinekena – jest znana niemal każdym kraju na kuli ziemskiej i jest najbardziej wartościową marką piwa klasy premium na świecie. Dodatkowe informacje są dostępne pod adresem www.heineken.com oraz www.theHEINEKENcompany.com, www.Facebook.com/Heineken.

 

Dodatkowych informacji udzielają:

 


Anetta Gołda, Brand PR Manager 

Grupa Żywiec

tel.: 22 537 62 09,

kom. 515 215 793,
e-mail: anetta.golda@grupazywiec.pl

 

Augustyn Lauks, Junior Account Manager

24/7PR

tel.: 22 279 11 35,

kom. 508 617 847
e-mail: augustyn.lauks@247pr.pl