Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Relacja z Wieczoru Branżowego PIAP 2015

Relacja z Wieczoru Branżowego PIAP 2015
2015-02-19

 

 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych już po raz piąty była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP, który stał się doskonałą okazją do integracji firm zrzeszonych w Izbie. Frekwencja uczestników dopisała, a formuła spotkania podobnie jak w ubiegłym roku przypadła do gustu przybyłym gościom.

 

 

 

- Wieczór Branżowy PIAP, spotkanie w gronie członków Izby, na zaproszenie Zarządu i Sponsorów, to znaczące i cenne dla mnie jako uczestnika wydarzenie. Fantastyczna, przyjacielska i życzliwa atmosfera, którą czuć było na każdym kroku, którą kreują organizatorzy, a przede wszystkim uczestnicy. Niebanalne wnętrza Restauracji Warszawski Dzień, dobre wino i doskonałe jedzenie oraz akcent muzyczny, dopełniały całości. Były rozmowy na tematy poważne i lekkie, wesołe i smutne, zarówno biznesowe, jak i prywatne. Jednym słowem: impreza z charakterem, w zacnym gronie. Dziękuję, że mogłem wziąć udział – mówiWojciech Wąsowski, dyrektor zarządzający, 12M PRODUCENT MATERIAŁÓW BTL i POS

Wieczór Branżowy PIAP odbył się 5.02.2015 w Restauracji Warszawski Dzień Wine Room. Gospodarzami wydarzenia były: Polska Izba Artykułów Promocyjnych oraz firmy Członkowskie PIAP: Axpol Trading Sp.z o.o. Sp.K, Inspirion Polska Sp.z o.o.,CiTRON EUROPEAN USB WAREHOUSE, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Texet Poland Sp.z o.o. , RITF advnet Polska Sp.z o.o. oraz Brandfathers Group Sp.z o.o..

 

- Kolejny wieczór branżowy PIAP upłynął w atmosferze rozmów przy lampce wina, wyróżnień oraz wspólnego świętowania mniejszych i większych sukcesów. To jedna z niewielu okazji kiedy można podzielić się z innymi członkami stowarzyszenia tym, co wydarzyło się przez cały rok, porozmawiać o nowinkach i planach na przyszłość. Miło jest świętować 10-lecie istnienia firmy, które w tym roku obchodzimy, w tak szczególnym towarzystwie. Z perspektywy czasu śmiało mogę przyznać, że przystąpienie do PIAP-u było jedną z wielu dobrych decyzji jakie podjęliśmy na przestrzeni ostatnich lat- mówi Monika Witt - Kierownik ds. marketingu i klientów korporacyjnych,

 

Podczas wydarzenia odbyła się uroczysta Gala PIAP w trakcie, której wręczono statuetki z okazji okrągłych Jubileuszy firm Członkowskich oraz nagrodzono firmy Członkowskie, które otrzymały największą liczbę pozytywnych komentarzy w Programie Gwiazdy PIAP – statuetkę i Gwiazdę PIAP 2014 otrzymały firmy: Asgard Sp.z o.o. i Jaguar Tomasz Chwiłowicz. Gwiazdy PIAP* to lista najbardziej prestiżowych, najbardziej wiarygodnych i godnych zaufania firm PIAP w branży artykułów promocyjnych. Firmy, które w biznesie kierują się zasadami Fair Play. Więcej informacji

 

Jubileusze 2015 świętowały firmy: Guapa Produkcja Sp. z o.o.,Lunarcorp,Altivo Estera Komenda,START PREZENT s.c.Inspirion Polska Sp. z o.o. ,Mount Blanc Sp z o.o.,COOKIE Słodycze Reklamowe,Dom Reklamy ART OFFICE S.C.,Artigraf,Rosnowski Gift,INTER…TEST,Pro-Activ Sp. Jawna,Feniks Sp.z o.o.,KUNSZT,Graw-Druk Pracownia Sitodruku i Tampondruku,Senator GmbH&Co.KGaA

 

Wieczór Branżowy PIAP był dla nas wyjątkowym momentem podczas trzech dni targów RemaDays 2015.Wpłynęło na to wiele czynników: przemiła atmosfera i wyjątkowy lokal, w którym wszystko miało miejsce, wyśmienite dania i fantastyczna karta win, wykwintny dobór towarzystwa, sympatyczni ludzie, mile rozmowy na tematy branżowe i nie tylko, koncert jazzowy tego wieczoru był idealnie pasującym elementem całego wydarzenia, wyróżnienie i życzenia jubileuszowe były dla nas szczególnie ważne i motywujące do dalszej pracy za co raz jeszcze serdecznie dziękujemy!mówi Kim DöhlerDirector International Sales SENATOR GmbH & Co. KGaA

 

 

FOTORELACJA Z WIECZORU BRANŻOWEGO PIAP 2015

 

 

 

Recenzje uczestników Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP 2015:

 

Jesteśmy szczęśliwi, że mogliśmy wziąć udział w tegorocznej edycji Wieczoru Branżowego PIAP. Jest to wyjątkowa okazja, podczas której możemy się spotkać z przedsiębiorcami branży reklamowej i wymienić doświadczenia. Wszystko to dzieje się w sprzyjającej rozmową atmosferze i pozwala na zacieśnienie relacji w tak specyficznym segmencie rynku, jaki reprezentuje Polska Izba Artykułów Promocyjnych. Wierzymy, że przyjęta formuła sprawdzi się i w kolejnych latach grono członków będzie się nadal powiększało, by razem stawiać czoła wyzwaniom, jakie niesie dla nas rynek –mówi Paweł Heczko specjalista ds. marketingu Gratisownia.pl

 

- Wieczór PIAP ponownie udowodnił że takie spotkania przygotowane dobrze i profesjonalnie pozwalają na miłe spędzenie czasu wśród przyjaciół z naszej branży. Życzę naszej organizacji aby kontynuowała tego typu imprezy !!!mówi Tomasz Barudin Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Texet Poland Sp.z o.o.

 

- Wieczór branżowy PIAP był kolejną wspaniałą okazją do poznania się osobiście, wymiany doświadczeń i informacji. Podczas ceremonii wręczenia jubileuszowych statuetek i gwiazd PIAP członkowie Izby mogli się dowiedzieć nad czym pracował i pracuje na codzień Zarząd organizacji. Kameralna atmosfera, z klimatyczną muzyką w tle pozwoliły Członkom PIAP na oderwanie się od ciężkiego dnia pracy podczas targów RemaDays. Jako Członek Zarządu PIAP zapraszam gorąco wszystkich do naszej organizacji, co roku jest nas coraz więcej, a więc rośniemy w siłę. A to daje nam coraz większe możliwości działania, jako organizacji promującej firmy z branży reklamowej- mówi Maciej Dembiński CEO Rosnowski Gift Sp.z o.o.

- Kolejny raz w szacownym gronie sączyłem winko prowadząc rozmowy, o tym co boli, o tym co cieszy, by z optymizmem zacząć rok nowy. PIAP nas jak zwykle ugościł wytwornie, było dla ciała, jazz'owo dla duszy to wszystko sprawia, że cała "rodzina" z nadzieją na przyszłość do pracy ruszy. Mam więc nadzieję że za lat kilka, będę tu znowu gościem specjalnym, bo tak się czuje tu każdy z gości- czy na Branżowym czy też na Walnym –mówi Grzegorz Ćwikliński przedstawiciel Agrafka Studio Reklamy (S PRO)

 

 

 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 140 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

 

 

Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl

Kontakt dla mediów:

Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426