Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

REKLAMA360 z silnym ładunkiem merytorycznym

REKLAMA360 z silnym ładunkiem merytorycznym
2015-08-11

 

 

Targi to moment spotkań, na który czekają ich uczestnicy. Aby jak najefektywniej spędzić czas na targach REKLAMA360, które odbędą się w Poznaniu w dniach 29 września – 1 października 2015, zwiedzający oraz wystawcy będą mogli wziąć udział w wydarzeniach towarzyszących o bardzo silnym ładunku merytorycznym.

 

 

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie, organizator REKLAMY360, to niekwestionowany lider w branży wystawienniczej, który gości rocznie ponad 12 000 wystawców. Reprezentujący ich dyrektorzy marketingu oraz specjaliści zatrudnieni w ich działach stanowią jedną z głównych grup zwiedzających. Drugą będą z kolei przedstawiciele agencji reklamowych, pracowni reklamy i zakładów świadczących usługi kreacji i druku reklamy. Podczas targów, oprócz odwiedzenia podzielonej na strefy tematyczne ekspozycji produktów i rozwiązań zgodnych z najnowszymi trendami w branży, uczestnicy targów będą mieli możliwość wzięcia udziału w wydarzeniach merytorycznych.

 

Kreatywna Arena

 

Na scenie Kreatywnej Areny głos zabiorą szkoleniowcy z zakresu reklamy i marketingu! Wśród nich pojawią się m.in. przedstawiciele MentalWay z Michałem Wawrzyniakiem na czele, którzy opowiedzą o motywacji do pracy i zaszczepią w uczestnikach szkolenia pozytywną energię.

 

Bartłomiej Juszczyk z Agencji ADWEB opowie o personalizacji wg Philipa Kotlera i tym jak zmienia się podejście do marketingu i segmentacji. W swoim drugim bloku tematycznym poruszy kwestie najnowszych trendów w reklamie i wyjaśni, co pobudza zmysły współczesnych konsumentów i jak zarządzać własnym budżetem reklamowych.

 

Na scenie Kreatywnej Areny pojawi się również dr Joanna Rajang, certyfikowany coach z wieloletnim doświadczeniem a jednocześnie dyrektor firmy szkoleniowej Personel System, która zdradzi tajemną wiedzę i w trzech blokach tematycznych odpowie na pytania: Jak sprzedawać drożej? Jak sfinalizować sprzedaż, czyli co zrobić, jeśli klient mówi „to ja się zastanowię” oraz co to jest psychologia przyciągania klienta?

 

Więcej informacji na temat Targów REKLAMA360 na stronie: www.reklama360.eu

 

KONTAKT DLA MEDIÓW:
Marta Rybko
tel. 61 869 20 41
email: marta.rybko@mtp.pl