Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Reklama PZU tylko dla dorosłych

Reklama PZU tylko dla dorosłych
2011-06-28

 

Wraz z początkiem czerwca ruszyła zintegrowana kampania marketingowa Grupy PZU promująca ubezpieczenia komunikacyjne dla młodych kierowców.

 

W ramach prowadzonych działań przygotowano dwa spoty reklamowe. Pierwszy z nich, 48-sekundowy film stworzony na potrzeby aplikacji mobilnej skanującej kod QR jest wariacją na temat oficjalnej reklamy kampanii. Można go było oglądać także na kanale YouTube Grupy PZU.

 

Produkcja została skierowana do młodych, aktualnych lub przyszłych posiadaczy samochodu.

 

Przez niespełna tydzień, film pod tytułem "PZU Młodzi Kierowcy - Bez babci", obejrzało ponad czterdzieści dwa tysiące użytkowników, zarówno poprzez Kanał YouTube jak i aplikację mobilną z QR kodem.

 

Po tygodniu od publikacji, produkcja została oznaczona na kanale, jako nieodpowiednia dla osób poniżej 18 roku życia i aktualnie można zobaczyć ją tylko po zalogowaniu się na YouTube.

 

Aktualnie zakazany film można zobaczyć na Fan Page'u wspierającym kampanię oraz poprzez QR kody, dostępne na Citilightach i Backlightach w Polsce.

 

Zintegrowaną kampanię marketingową dla Grupy PZU przygotowała agencja K2 wspólnie z Leo Burnet, Starlink i ACR. Kampania prowadzona jest w telewizji, kinie, prasie, radiu i internecie. Wspierana jest działaniami ambientowymi i potrwa do połowy lipca.

 

W ramach prowadzonych działań przez K2 przygotowano również stronę www z pełną ofertą ubezpieczenia: www.bezbabci.pzu.pl i kampanię displayową. Wystartowały już także działania wspierające na Facebooku oraz SEM/SEO. Za zakup mediów w internecie odpowiada ACR.

 

Źródło: www.mediarun.pl