Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Reklama podświetlana - daj się zauważyć!

Reklama podświetlana - daj się zauważyć!
2020-07-24


Skuteczna reklama rzuca się w oczy, dociera do odbiorców, dla których jest przeznaczona, oraz pozostaje w ich pamięci. Te zadania idealnie spełnia reklama podświetlana - kreatywna i oryginalna forma reklamy, która skutecznie potrafi zaciekawić potencjalnych klientów.

  1. Reklama podświetlana na miarę potrzeb
  2. Rodzaje reklam podświetlanych


Reklama podświetlana bardzo dobrze sprawdza się jako element wyróżniający firmę. W przeciwieństwie do reklamy internetowej, ma wabić klientów, którzy znajdują się w bliskiej okolicy firmy i mają szansę dostrzec świecący szyld, pylon czy potykacz.


Reklama podświetlana na miarę potrzeb

Jedną z najważniejszych cech reklamy podświetlanej jest widoczność - nie da się jej przegapić zarówno w dzień, jak i w nocy. Raz umieszczona na firmowym budynku lub w jego okolicy, skutecznie spełnia swoją rolę przez bardzo długi czas.

Reklama podświetlana jest chętnie wykorzystywana przez polskich przedsiębiorców, głównie tych, którzy działają w przestrzeni miejskiej. Ta grupa reklamodawców szuka sposobu na skuteczne wyróżnienie się w gąszczu innych firm, dlatego doceniają szerokie możliwości reklamy podświetlanej. Jej forma jest nieograniczona - przedsiębiorca może zaprojektować swoją reklamę w taki sposób, jaki chce. Profesjonalne firmy, które zajmują się produkcją tego typu akcesoriów, korzystają z nowoczesnych technologii, pozwalających na zaprojektowanie reklamy w dowolnym kolorze, kształcie czy z wykorzystaniem różnorodnych materiałów. Niezależnie od wybranej kombinacji, wykorzystanie podświetlanej reklamy outdoorowej pozwala przyciągnąć uwagę przechodniów, wśród których z pewnością znajdują się potencjalni klienci firmy.


Rodzaje reklam podświetlanych

Najprostszą i jednocześnie najczęściej spotykaną formą podświetlanych reklam, są szyldy i tablice. Wiesza się je najczęściej na budynku firmy, jako oznaczenie jej siedziby lub wyraźny kierunkowskaz, wskazujący drogę do niej. Duże firmy lub przedsiębiorstwa często korzystają z podświetlanych pylonów i witaczy, czyli form reklamy wielkopowierzchniowej. Pierwsze z nich znane są głównie ze stacji paliw lub stref przemysłowych - to na nich pojawiają się nazwy firm, które posiadają swoją siedzibę na terenie parku przemysłowego. Witacze można zauważyć, wjeżdżając na teren firmy, oraz w trakcie podróży, podczas zmiany zasięgu terytorialnego województwa, powiatu czy gminy.

Reklama podświetlana przybiera również formę niewielkich elementów umieszczanych na budynkach. Mogą to być kasetony, pojedyncze litery czy logotypy, wyraźnie kojarzone z określoną marką.