Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Presentation SHOW Piotra Tymochowicza

Presentation SHOW Piotra Tymochowicza
2013-04-03

Presentation SHOW Piotra Tymochowicza – nie zwlekaj , weź udział w prestiżowym szkoleniu !


TRENING EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI i STEREOWANIA„GŁĘBOKOSCIĄ RELACJI“ 

W OPARCIU O AUTORSKIE KONCEPCJE TEORII WPŁYWU

 

Organizator: Polska Izba Artykułów Promocyjnych
Termin: 21 maja 2013
Miejsce: Poznań, Teren Międzynarodowych Targów Poznańskich – sala niebieska, Pawilon 3, godzina 14.00
(Show odbędzie się podczas targów Euro-Reklama 2013).

OGÓLNE CELE WARSZTATU

 

  Realizując proponowany moduł zdecydowani jesteśmy udostępnić Państwu wnioski z naszych wieloletnich badań i eksperymentów ilustrujących możliwe taktyki Teorii Wpływu (I.T).

Ma to na celu umiejętne wykorzystanie predyspozycji i indywidualnych cech naszej osobowości, eliminacji mankamentów komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz nabycie umiejętności odczytywania intencji wynikających ze spontanicznie nadawanych komunikatów. Posiadając taką zdolność, zdobywamy przewagę już   w początkowej  fazie procesu komunikacji zarówno w sferze zawodowej jak i prywatnej.

 

Elementarnym celem warsztatu jest wykreowanie w jak najkrótszym czasie określonej liczby nawyków – gotowych do zastosowania natychmiast po szkoleniu.

 

Reasumując:

 

Proponowany przez nas warsztat ma na celu podniesienie skuteczności postępowania  w sytuacjach trudnych lub wymagających wysokiej stanowczości, wymagających oddziaływania podprogowego czyli skutecznego wywierania wpływu „nie wprost”.

Bez względu na obszar zastosowania - takie oddziaływanie jest celem samym w sobie, a na zwymiarowanie jego wartości nie ma skali.

 

 

Dossier prowadzącego

 

Piotr Tymochowicz

Twórca Teorii Wywierania Wpływu (Influence Exerting Theory) oraz nowatorskiej Koncepcji
Komunikatu Otwartego i Teorii Relacji.

 

Warsztaty realizuje wyłącznie w oparciu o autorskie koncepcje, które w ciągu (już) 27 lat  miał
okazje praktycznie przetestować, zapewniając swoim klientom Najwyższy Poziom Skuteczności.

O unikatowości oferty świadczy choćby fakt, że większość z prezentowanych ujęć nie zostało jeszcze spisane ani udostępnione szerszym kręgom klientów. Żaden szkoleniowiec w Polsce nie posiada też praw do prezentowania przedstawionego materiału.

Zasłynął jako konsultant  największych firm, przedstawicieli partii politycznych i osób prywatnych w zakresie kreowania wizerunku i prowadzenia projektów negocjacyjnych.

Był propagatorem metod strumieniowych w Polsce we współpracy z T. Buzanem. Założył pierwszą w Polsce szkołę metod kreatywnego sterowania pamięcią, wykorzystujących naturalne właściwości umysłu.

Specjalista, terapeuta - odbył praktykę w Boston University Department of Autistic People oraz Hahn-Meitner Institut.

Jego odbiegająca od akademickiej ex cathedra forma prowadzenia szkoleń zmusza uczestników do łamania utrwalonych stereotypów myślowych i behawioralnych przyzwyczajeń.

Autor wielu artykułów naukowych i publicystycznych oraz publikacji „Biblia Skuteczności” –Wydawnictwo Trans 2008.

 

ZAKRES TEMATYCZNY

 

TRENING EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI i STEREOWANIA„GŁĘBOKOSCIĄ RELACJI“ 

W OPARCIU O AUTORSKIE KONCEPCJE TEORII WPŁYWU

SZCZEGÓŁY PROGRAMOWE:

 

Etap 1 - Konstruktywne pokonywanie barier w procesie komunikacji wewnętrznej

 

1.  Metodyka efektywnej komunikacji otwartej
  •  Podstawowe zasady wzorca komunikacji jedno i dwustronnej
  •  Warstwa emocjonalna komunikatu

-          emocje ukryte, podprogowe

-          emocje jawne

-          komunikaty emocjonalne

  •  Warstwa informacyjna komunikatu

-          jasność komunikatu

-          jawność komunikatu

-          komunikaty normatywne

-          komunikaty ukryte 

 

2.    Wybrane narzędzia komunikatu otwartego i ich zastosowanie w praktyce – trening nawyków 

  •  Moduł wzajemnej relacji
  •  Moduł zaufania
  •  Moduł dowartościowania
  •  Socjotechniki wpływu
  •  Moduł utrwalania relacji

    Etap 2 - Sterowanie głębokością relacji w procesie „trudnej” komunikacji

 

1. Właściwe budowanie relacji jako klucz do zbudowania zaufania i wairygodnoci

  •     Kontrolowanie emocji własnych
  •     Emocje odbiorców i umiejętność ich właściwego odczytywania
  •     Umiejętne przechodzenie z procesu otwierania do kreowania relacji
  •     Wykorzystanie oczekiwań i ujawnienie intencji w procesie budowania zaufania i wiarygodności

 

2. Budowanie poczucia satysfakcji i dowartościowania

  • Sztuka dowartościowania:

-   bezposredniego

-   problemowego

-    w opinii

  •  Umiejętność aktywnego słuchania i kontrolowanego umniejszania wartości własnej 

 

3. Schematy oddziaływań na określony szczebel zawodowy odbiorcy z uwzględnieniem jego stopnia profesjonalizmu

  •  Techniki wzbudzania sympatii
  •  Techniki motywowania i wzbudzania potrzeb
  •  Elementy sztuki uwodzenia (w aspekcie zawodowym)
  •  Elementy sterowania zachowaniem
  • 4. Sugerować tak by nie rozkazywać i odmawiać tak by nie ranić
  •  Elementy asertywności sugestywnej jako sposób unikania sytuacji trudnych i radzenia sobie  z konfliktem

 

Cennik udziału w szkoleniu:

 

Członek PIAP ( tylko dla uczestnika Walnego Zebrania PIAP- 1 osoba z firmy) – BEZPŁATNIE 

 

Dodatkowe osoby z firmy Członkowskiej PIAP – 200 PLN netto/osobę

 

Wystawcy Euro-Reklama 2013 – 500 PLN netto/osobę

 

Pozostali uczestnicy – 800 PLN netto/ osobę

 

Wszyscy uczestnicy SHOW otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Ilość miejsc ograniczona.

 

Więcej informacji u organizatora :

Polska Izba Artykułów Promocyjnych

Katarzyna Wojniak
Tel.791 354 426
e-mail:biuro@piap-org.pl
www.piap-org.pl

 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 130 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.