Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Premiera kalendarza charytatywnego „Rozbieramy, żeby ubrać”

Premiera kalendarza charytatywnego „Rozbieramy, żeby ubrać”
2011-12-09

Kalendarz, który przedstawia rozbieraną sesję zdjęciową DJ’ów radia ESKA, trafił do odbiorców w Mikołajki. Odzież o wartości zysku ze sprzedaży tej wyjątkowej publikacji zostanie przekazana do wybranych Domów Dziecka.

Dwanaście artystycznych zdjęć, zawartych w kalendarzu, to dzieło znanego fotografa Rafała Milacha, laureata m.in. World Press Photo i New York Photo Festival. Za sesję zdjęciową odpowiedzialne było studio AFPhoto, stylizacje przygotował natomiast Andrzej Sobolewski. Warto podkreślić, że zespół ESKI zgodził się wystąpić
w tak odważnym projekcie i zrzucić z siebie ubrania po to, aby pomóc potrzebującym. Dzięki temu ubrani zostaną wychowankowie trzech placówek: Domu Dziecka w Trzcińsku-Zdroju, Domu Dziecka im. Dr. H. Jordana
w Kaczorowie oraz Domu Dziecka im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Lublinie.

„Ten projekt na pewno wymagał dużej odwagi i dystansu do siebie ze strony naszych DJ’ów, którzy na co dzień nie występują w roli modeli. Jednak charytatywny cel akcji przekonał ich do przełamania pewnych barier, związanych nie tylko z pozowaniem, ale i z własnym ciałem” – mówi Andrzej Descours, brand manager Radia ESKA – „Końcowy efekt jest mocny i wyrazisty. Ale nie mniej, niż potrzeby dzieciaków, którym chcemy pomóc.”

Materiał video oraz zdjęcia z realizacji sesji można już teraz obejrzeć na dedykowanej kalendarzowi podstronie w serwisie Eska.pl. Do internetu trafiły również trzy teasery video, zapowiadające premierę publikacji i uchylające rąbek tajemnicy na temat tej intrygującej sesji zdjęciowej.

Premierze kalendarza towarzyszy miesięczna kampania promocyjna, obejmująca radio ESKA, działania w prasie („Flesz”, „Party”) oraz Internecie (Onet.pl, Wp.pl, Eska.pl i profil ESKI na Facebook’u). Kalendarz jest dostępny w sprzedaży internetowej na stronie Eska.pl.

Za działania promocyjne odpowiada Grupa Radiowa Time.

 

Źródło: Signs.pl