Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Porozumienie pomiędzy RemaDays Europe a GMK & WNP Fachmessen

Porozumienie pomiędzy RemaDays Europe a GMK & WNP Fachmessen
2013-08-13

Organizatorzy EXPO 4.0 tworząc nowe targi artykułów reklamowych GiveADays w partnerstwie z firmą GJC Inter Media, dotychczasowym organizatorem RemaDays Europe,  mają na celu stworzenie kluczowej imprezy branżowej w Niemczech.

 

Najważniejszym punktem porozumienia zawartego w dniu 6 sierpnia br. pomiędzy GJC Inter Media i niemieckim konsorcjum GMK & WNP Fachmessen, jest fakt, że dotychczasowy organizator RemaDays Europe rezygnuje z organizacji targów w Niemczech, które odbywały się w Norymberdze. Organizatorzy GiveADays – gmk & WNP Fachmessen współpracują teraz z GJC Inter Media. Niemiecki kontrahent zobowiązał się do dystrybucji na terenie Niemczech, Austrii i Szwajcarii, natomiast aktywność GJC Inter Media, będzie koncentrowała się pozostałym obszarze Europy.

 

„Cieszymy się z faktu, że GJC Inter Media połączyła się z GiveADays, a tym samym z silnym zespołem EXPO 4.0“, stwierdził Roland Gruber, prezes GMK & WNP Fachmessen. Targi RemaDays Europe, które przyciągnęły w zeszłym roku 187 wystawców mocno wzmocnią rangę GiveADays. Nowa lokalizacja gwarantuje idealne warunki handlowe, a centralne położenie i bogata sieci połączeń komunikacyjnych zapewni dogodny dojazd. Jak podkreśla prezes GJC Inter Media, Sławomir Giefing: „porozumienie ma umożliwić naszym dotychczasowym wystawcom na dotarcie do większej liczby klientów. W zespołowym projekcie GiveADays z EXPO 4.0 widzimy ogromny potencjał dla dalszego rozwoju rynku artykułów reklamowych, a dzięki tej współpracy zamierzamy zainwestować nasz know-how w odpowiednie miejsca, tak by realizować nasze dalsze cele”.

 

Silny zespół

 

Targi GiveADays będą odbywały się w ramach cyklu EXPO 4.0 co dwa lata. Uzupełnią tym samym istniejące od wielu lat targi TV TecStyle Visions (tekstylia i uszlachetnianie tekstyliów), a także targi wetec (technika reklam, druk cyfrowy i reklamy świetlne), które odbędą się po raz drugi w  2014 roku i targi DS TEC (cyfrowe systemy reklam i informacji). Wstęp na wszystkie targi EXPO 4.0 jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji online i niezależny od członkostwa w organizacjach, a także dozwolony tylko dla osób związanych z branżą.

 

EXPO 4.0 od początku z sukcesem

 

Targi EXPO 4.0 miały swoją premierę w lutym 2012 r. w Stuttgarcie i na samym początku odniosły ogromny sukces: „Z ponad 400 wystawcami i około 14 000 odwiedzającymi tragi EXPO 4.0 znalazły się w zeszłym roku na pierwszym miejscu wydarzeń związanych z wizualną i niewerbalną komunikacją w Niemczech”, mówi prezes GMK & WNP Fachmessen. Przyszłe targi, mające odbyć się w dniach 13-15 lutego mają skupić ok. 500 wystawców i 15 000 odwiedzających.

Dalsze informacje na temat EXPO 4.0 i GiveADays
www.giveadays.com
www.expo-4-0.com


Osoba kontaktowa dla prasy w Niemiczech, Szwajcarii i Austrii
Roland Gruber   Wolfgang Plonner
Tel: +49(0)6071 3941-20  Tel: +49(0)8178 86786-15
gruber@giveadays.com  plonner@giveadays.com

 

Osoby kontaktowe dla prasy w Polsce:

Iwona Skrzypczak
Tel: +48(0)61 67 40 117
iwona.skrzypczak@gjc.pl