Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Planujesz event? Nie zapomnij o koszulkach z logo!

Planujesz event? Nie zapomnij o koszulkach z logo!
2020-04-30


Koszulki z logo to sprawdzony gadżet marketingowy, który może Ci pomóc przyciągnąć nowych klientów i zapisać się w pamięci starych. Za takim rozwiązaniem stoją przeprowadzone w USA badania, które potwierdzają jego skuteczność. Takie koszulki mogą sprawdzić się także jako metoda identyfikacji pracowników lub zastąpić sztywny dress code, co na pewno poprawi Twój wizerunek jako pracodawcy. Dlaczego warto inwestować w koszulki z nadrukiem firmowym i jakie są ich główne zalety?

Zamiast dress code'u

Taka odzież doskonale sprawdza się w postaci jednolitego uniformu. Zastępuje klasyczny dress code, który często powoduje niesnaski i oburzenie pracowników. Nadaje bardziej nieformalny charakter, a jednocześnie jest doskonałą metodą identyfikacji – klient od razu rozpoznaje, kto jest pracownikiem danej firmy i do kogo może się udać; poza tym pracownik w stroju firmowym wzbudza większe zaufanie, a logo na koszulce przyciąga wzrok, dzięki czemu na dłużej zostaje w pamięci klienta. Zalet jest jednak więcej – koszulki z nadrukiem przydają się też na wszelkiej maści wyjazdach integracyjnych czy imprezach jubileuszowych, gdzie wywierają wrażenie zgranego zespołu i podkreślają, że mimo dzielących ich różnic Twoi pracownicy są jedną ekipą.

Moc pozytywnych skojarzeń

Według badania "Global Ad Impressions" 80% konsumentów posiada przynajmniej jedną koszulkę z nadrukiem firmowym. Promocyjne koszulki przechowuje się zazwyczaj przez czternaście miesięcy. Z kolei z badań Promotional Products Association International wynika, że produkty z logotypem budują pozytywne skojarzenia, a aż 90% klientów dzięki nim bez problemu ponownie rozpoznałoby markę. Dzięki koszulkom z logotypem tworzysz pozytywny obraz swojego przedsiębiorstwa, bo mechanizm jest bardzo prosty – klient dostaje coś za darmo i jest to użyteczne. To forma prezentu, a wszyscy lubimy otrzymywać prezenty. Z badań wynika, że promocyjne produkty nawet w dobie cyfrowej są skutecznym środkiem marketingowym i odnoszą często rezultaty lepsze niż reklamy w internecie. Szansa na zakup produktu danej marki wzrasta o około osiemdziesiąt procent, jeśli tylko dany klient dostał wcześniej koszulkę z logotypem!

Uniwersalność

Koszulki z logotypem sprawdzą się zarówno w przypadku niewielkiej kawiarni na przedmieściach, jak i siłowni czy korporacji. Są skuteczne zarówno jako odzież robocza, jak i dodatek promocyjny dla klientów. Pracownicy mogą je nosić codziennie lub tylko na eventach, można je rozdawać klientom podczas na przykład imprezy, można je wręczać kontrahentom. Znajdują zastosowanie w różnych sytuacjach i w różnych branżach, dlatego są uniwersalnym środkiem, cieszącym się ogromną popularnością od kilkudziesięciu lat.

Efektywne, a tanie

Koszulki z logotypem można zamawiać w przystępnych cenach, wystarczy wybrać odpowiednią metodę nanoszenia nadruku na odzież. W przypadku dużych nakładów świetnie sprawdza się sitodruk, w mniejszych nakładach skuteczne są szeroko pojęte folie i metoda druku transferowego oraz wodnego. Korzystając z usług doświadczonej drukarni możesz liczyć na kompleksowe wsparcie – na przykład w Multicolor pracownicy pomagają dobrać najbardziej wydajną i oszczędną metodę przy jednoczesnej realizacji wszystkich założeń, dzięki czemu możesz znaleźć technikę odpowiednią dla siebie nawet bez specjalistycznej wiedzy. To często tańsza metoda reklamy niż kampanie internetowe i korzystanie z usług agencji marketingowych.

Utrwalasz wizerunek firmy i docierasz dalej

Badania wykazują jednoznacznie, że najłatwiej zapamiętujemy szeroko pojęte grafiki, co znajduje zastosowanie w marketingu – sygnowanie produktów logotypem jest standardem stosowanym przez sporą część przedsiębiorstw, bo przynosi namacalne rezultaty. Jednocześnie zdecydowanie zwiększasz zasięg swojej kampanii – reklamą są zarówno pracownicy w odzieży firmowej, jak i klienci obdarowani koszulkami.

Nieważne, czy przygotowujesz wydarzenie firmowe, chcesz wyposażyć pracowników w odzież roboczą czy chcesz dotrzeć do nowych klientów – koszulki z logotypem są sprawdzonym sposobem na dotarcie do nowych konsumentów i pozytywne zapisanie się w ich pamięci. Takie rozwiązanie nie wymaga dużych nakładów finansowych, a przynosi wymierne korzyści.