Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

PIAP patronem medialnym jubileuszowej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego 2018

PIAP patronem medialnym jubileuszowej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego 2018
2018-11-14

Polska Izba Artykułów Promocyjnych po raz kolejny nawiązała współpracę w zakresie patronatu medialnego nad 10-tą jubileuszową edycją Forum Marketingu Zintegrowanego 2018, która odbyła się w dniach 7-8 listopada br. w Warszawie. Organizatorem wydarzenia było Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Podczas wydarzenia w teczkach konferencyjnych dla uczestników forum dystrybuowany był m.in. Katalog PIAP 2018.

- Konferencja jest moim zdaniem świetnym miejscem, w którym można podzielić się swoimi doświadczeniami w realizacjach marketingowych, ciekawymi historiami i zaadresować je do dobrze targetowanej publiczności.Tegoroczna edycja Forum Marketingu Zintegrowanego skupiała się głównie na:  pokazywaniu komunikacji dostosowanej do nowego typu odbiorcy (Millenialsi, pokolenie Y), charakterystyce obecnego odbiorcy oraz współczesnego rynku (m.in. % Polaków biorących udział w programach lojalnościowych, konkursach). Bardzo dużo prezentacji skupiało się na tym jak łączyć DIGITAL + OFFLINE w spójny i sensowny sposób - mówi Magdalena Humeńczuk Członek Zarządu PIAP.


- Myślę, że najważniejszy dla naszej branży przekaz konferencji jest następujący: Marketerzy widzą, w jak dużym stopniu nakłady na promocję poza internetem (i nie mówimy tu tylko o ATL) ciągle są i będą potrzebne. Działania związane z drukiem, reklamą POS, czy upominkami reklamowymi wzmacniają potęgę przekazu, który zaprojektowany tylko do funkcjonowania w internecie pozostałby niezauważony - mówi Magdalena Humeńczuk.


FMZ to dwudniowa konferencja dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. To wyjątkowe wydarzenie organizowane przez stowarzyszenie branżowe, którego celem jest edukacja rynku i dostarczanie jego uczestnikom najwyższej jakości wiedzy. Hasło tegorocznej edycji FMZ- Czy jesteś gotowy na przyszłość? -pokazało niezwykle interesującą dyskusję o tym, jak marketing będzie wyglądał w najbliższych latach. Okres intensywnych zmian zarówno prawnych, jak i w obszarze dostępnych narzędzi, a także postaw konsumenckich będzie wymagał od marketerów wyjątkowej uważności i elastyczności w działaniach.


Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy prawie 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.


Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl
Kontakt dla mediów: 
Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426