Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

PIAP kontynuuje barometr nastrojów branży reklamowej

PIAP kontynuuje barometr nastrojów branży reklamowej
2022-12-02

Masz tu coś do powiedzenia! Weź udział w badaniu!

Polska Izba Artykułów Promocyjnych monitoruje sytuację podmiotów z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. Tym razem PIAP zaprasza przedsiębiorców i ich przedstawicieli do udziału w 3 edycji badania "Branża upominków reklamowych w obliczu zmian w gospodarce".

LINK DO ANKIETY

W latach poprzednich, dzięki barometrowi, PIAP określił stopień strat i kierunek zmian spowodowanych przez COVID-19 w reklamie BTL. Wykazał również dużą elastyczność branży. Na przestrzeni roku 2021 adaptacje poczynione przez właścicieli i zarządzających spółkami przyczyniły się nie tylko do poprawy nastrojów i wiary w lepsze jutro, ale miały wyraźne przełożenie na wyniki finansowe ich firm.

W roku 2022 gospodarka po raz kolejny w krótkim czasie ulega drastycznym zmianom – od wojny w Ukrainie, poprzez kryzys energetyczny i inflację, na słabej złotówce i kontynuacji kłopotów z łańcuchami dostaw skończywszy. – Obecna sytuacja dotyka nas wszystkich, tym bardziej zachęcam do podzielenia się własnymi obserwacjami i przemyśleniami w tym zakresie. To dzięki zaangażowaniu uczestników naszego rynku jesteśmy w stanie rzetelnie, w oparciu o fakty, mówić o naszych bolączkach i nadziejach. – mówi Magdalena Humeńczuk, Członek Zarządu PIAP. 

Ankieta PIAP:

  • jest krótka – jej wypełnienie zajmie ok. 10 minut
  • jest całkowicie anonimowa.

Wyniki badania zostaną opublikowane na www.piap-org.pl w styczniu 2023 roku. 
Będą one stanowić materiał wyjściowy we wszystkich podejmowanych przez PIAP działaniach.

Ankietę można wypełniać do 05.12.2022.

Dołącz do innych i przekaż PIAP swoje zdanie!

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy prawie 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

Więcej informacji o Izbie na stronie:www.piap-org.pl
Kontakt dla mediów: 
Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426