Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

PIAP buduje relacje na RemaDays 2018

PIAP buduje relacje na RemaDays 2018
2018-02-15


XIV-sta edycji targów RemaDays 2018 była szczególnym wydarzeniem dla Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych organizacji branżowej, zrzeszającej ponad 170 przedsiębiorców z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy.

- Bardzo miło było nam się spotkać z wszystkimi zainteresowanymi działalnością Izby firmami oraz Członkami Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Dziękujemy przede wszystkim naszym firmom Członkowskim za zaufanie i za to, że są z nami i wspólnie tworzą ten rynek! - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Podczas targów RemaDays 2018 na stoisku PIAP aktywnie promowana była 11-ta już edycja najnowszego Katalogu PIAP 2018, w którym zaprezentowane zostały wszystkie firmy członkowskie PIAP. Publikacja z roku na rok cieszy się wielkim zainteresowaniem wśród zwiedzających. Dzięki niej, każdy w łatwy sposób może dotrzeć do najlepszych specjalistów z branży, oferujących upominki reklamowe na najwyższym poziomie.

Na potrzeby promocji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podczas targów RemaDays 2018 firmy Członkowskie PIAP: Artystik Poland Group, AWIH, Avant Fabryka Porcelitu, Axpol Trading, BIC Graphic Europe S.A. oddział Polska, Easy Gifts, Fabryka Smyczy, Guapa Produkcja, Gift Star, Happy Gifts Europe, Inspirion Polska, Macma Polska, Mart, Mart's Bags, Marxam Project, Maxim Ceramics, MCC Medale, Mojabutelka.pl, MM Brown, Modern Forms, PATCAR, Ritter Pen, Rosnowski Gift, SIM Koło przekazały upominki reklamowe, które stały się niezbędnym narzędziem promocji Izby podczas wydarzenia.

Drugiego dnia targów RemaDays 2018 Polska Izba Artykułów Promocyjnych tradycyjnie już bo po raz ósmy była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP. Stał się on doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami PIAP a agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Frekwencja uczestników wydarzenia przerosła oczekiwania organizatorów, a spotkanie umożliwiło integrację firm Członkowskich. Wieczór Branżowy PIAP 2018 odbył się dnia 08 lutego 2018 w Restauracji STIXX BAR&GRILL w Warszawie.

Gospodarzami wydarzenia były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, 12M Alicja Wąsowska, ASGARD Sp. z o.o., Brandfathers Group Sp. z o.o.,Guapa Produkcja Sp. z o.o.,Inspirion Polska       Sp.z o.o., RITF advnet Polska Sp.z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k., Maxim Ceramics Sp. z o.o. Sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Marcin Bosek, 
SDX Group Sp. z o.o., Texet Poland Sp. z o.o.

Obszerniejsza relacja z Wieczoru Branżowego PIAP 2018 już niebawem.

GALERIA REMADAYS 2018

Podczas  targów RemaDays 2018 firmy Członkowskie PIAP otrzymały prestiżowe nagrody w konkursie Korony Reklamy 2018.

W kategorii Producent upominków reklamowych:

I miejsce: A.S.S.-3 BIURO EXPORTU IMPORTU I MARKETINGU EWA SKOCZEŃ
II miejsce: MAXIM CERAMICS SP. Z O. O. SP. K.
III miejsce: JAGUAR TOMASZ CHWIŁOWICZ

Wyróżnienia:
– CITRON GROUP
– WILK ELEKTRONIK SA


W kategorii Importer upominków reklamowych:

I miejsce: ASGARD SP Z O.O.
II miejsce: AXPOL TRADING SP. Z O.O. SP. K.
III miejsce: EASY GIFTS SP. Z O. O.

Wyróżnienia:
– MACMA POLSKA SP. Z O.O.


W kategorii Technology:

I miejsce: DRUKARNIA CHROMA


Wszystkim Laureatom konkursów RemaDays 2018 Polska Izba Artykułów Promocyjnych składa serdecznie gratulacje i życzy dalszych sukcesów.


Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.