Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Aktualności

Pendrive to doskonały, nowoczesny nośnik reklamy

Pendrive to doskonały, nowoczesny nośnik reklamy
2011-01-18

Sukces kampanii reklamowej zależy od bardzo wielu czynników, między innymi od właściwie dobranej kreacji, spójności i od rodzaju nośników.

Reklama powinna  odzwierciedlać otaczającą nas rzeczywistość. Od wieków zmieniają się nośniki reklamy, które ewoluują wraz ze świadomością odbiorców oraz rozwojem cywilizacyjnym społeczeństw. Nośniki reklamy  to często urządzenia reklamowe w jakimkolwiek materialnym wykonaniu, ze stałą lub zmienną powierzchnią ekspozycyjną. Służą one do komunikowania się ze społeczeństwem w celu przekazania konkretnych informacji.
Firmy poszukują wciąż nowych rozwiązań, które pozwolą na skuteczne dotarcie do konsumenta. Marketingowcy coraz częściej sięgają po niestandardowe nośniki z uwagi na to, iż konsumenci stają się coraz bardziej wymagający. Przesyceni treściami reklamowymi stają się wobec treści i formy reklamy coraz bardziej krytyczni. W ostatnim okresie zwiększyła się też wrażliwość konsumenta na cenę produktów i znacznie obniżyła się lojalność. Jednocześnie nasz konsument oczekuje wygody i traktowania go w sposób zindywidualizowany, nie tylko przez obsługę, ale też przez charakter dostarczonych produktów.
PENDRIVE to  przenośna Pamięć USB, która jako nośnik reklamy pozwala na zapisywanie      i przenoszenie danych, ale także służyć może jako artykuł promocyjny kreujący wizerunek firmy, gwarantując tym samym dotarcie z reklamą do wielu potencjalnych klientów. Pozwala także wpłynąć na postrzeganie firmy jako nowoczesnej.
Dziś każdy użytkownik komputera korzysta z pamięci USB nawet kilka razy każdego dnia. Jeśli zatem umieścimy na nim logo firmy nasz kontak z klientem będzie zwielokrotniony. Jeśli wziąć pod uwagę, że pendrive służy do przechowywania dość dużych ilości danych, to możemy mieć pewność, że nasz artykuł promocyjny stanie się dla klienta cenny.
Jakie jeszcze są zalety promowania firmy na pendrive?  Oczywiście wygoda naszego klienta. Jedną z największych zalet pamięci usb jest to, że są naprawdę bardzo, bardzo małych gabarytów przy ogromnych możliwościach pojemności pamięci.
Firma Artigraf.pl aby wyróżnić się wśród konkurencji proponuje pendrive w dowolnym kształcie, rozmiarze oraz kolorze. To również argumenty, pozwalające na indywidualne dostosowanie się do potrzeb klienta. Mamy też gotowe rozwiązania, poczynając od pamięci w kształcie kart, długopisów, wskaźników laserowych poprzez wykonane z plastiku drewna i stali. Są również pamięci biżuteryjne, srebrne lub posrebrzane, wykończone szlachetnymi i półszlachetnymi kamieniami,  przeznaczone dla wyrafinowanych i najbardziej wymagających klientów.
A zatem co możemy zyskać poprzez ten nowoczesny nośnik reklamy?
Otóż możemy:
•    wyróżnić się z tłumu
•    wyrazić swoją osobowość
•    sprawić doskonały prezent swoim potencjalnym klientom i kontrahentom
•    oryginalnie promować swoją firmę
•    przekazać klientowi ofertę w niebanalny sposób
•    przedstawić kreatywną prezentację o swojej firmie